<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Banery&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Banery&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>Para.... </title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514814</link>
 <description>&lt;p&gt;każdy ma prawo wybuchać.. &amp;#8211; to ludzkie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Stąd, że jednych się z tego powodu piętnuje a drugich nie. Oczywiście zgadzam się, że  &amp;#8220;komu więcej dano..&amp;#8221;.. . Więc Paliwoda mógł się ugryźć w język ale także inni mogli ale się nie ugryźli.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pronblemem w tej akcji było to, że  to &amp;#8220;komu więcej dano&amp;#8230;&amp;#8221; nie może być motywacją do wywalania z salonu. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Cieszę się, że tak pozostało jak zostało &amp;#8211; to najbardziej dojrzałe wyjście.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdrawiam!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 21 Dec 2007 12:01:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>poldek34</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514814 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ Poldek</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514693</link>
 <description>&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;poldek34&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Kurczę jak mnie denerwuje &amp;#8220;upierdliwość&amp;#8221;. Bo Paliwoda napisał.... . Nie takie rzeczy salon widział.. . Ale każdy ma prawo wybuchnąć jak para z czajnika  &amp;#8211; Twoja sprawa.&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Raczej chyba co innego i kto inny był podmiotem mojego postu.&lt;br /&gt;
Poza tym jeśli nawet &amp;#8211; co to za argument &amp;#8220;nie takie rzeczy salon widział&amp;#8221; czy &amp;#8220;każdy ma prawo wybuchnąć&amp;#8221;????&lt;br /&gt;
Chcesz równać w dół ???&lt;br /&gt;
wybuch kolego to coś jednorazowego &amp;#8211; a przynajmniej raz na jakiś DŁUŻ&lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;SZY&lt;/span&gt; czas.&lt;br /&gt;
Cała seria wybuchów i pożarów to piromania.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 21 Dec 2007 00:26:36 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514693 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Ten tam,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514175</link>
 <description>&lt;p&gt;filozof kafelkarz, jest dowodem na to, że glupota i niewiedza nie usprawiedliwiają chamstwa.&lt;br /&gt;
Ale, ale, czy zauważyli Państwo, że dziś na S24 przekroczono także Skamander?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Dec 2007 21:37:32 +0000</pubDate>
 <dc:creator>yayco</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514175 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>nie, Magio</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514169</link>
 <description>&lt;p&gt;o Paliwodzie.&lt;br /&gt;
To sprawiło, że moje ostateczne pożegnanie z Salonem, nastąpiło o wiele wczesniej, niz planowałem.&lt;br /&gt;
I jesli GM bedzie dalej tam siedzial, to bede mu sie bardzo dziwil.\&lt;br /&gt;
I nie chodzi tu o zadne fochy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;It`s good to be a (un)hater!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Dec 2007 21:06:03 +0000</pubDate>
 <dc:creator>maddog</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514169 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Mad</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514167</link>
 <description>&lt;p&gt;Mówisz o tym wpisie balzaka?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Dec 2007 20:57:02 +0000</pubDate>
 <dc:creator>goofina</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514167 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>wszyscy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514162</link>
 <description>&lt;p&gt;to juz wszystko niewazne.&lt;br /&gt;
Dzis w Salonie przekroczono &amp;#8220;Rubikon&amp;#8221;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;It`s good to be a (un)hater!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Dec 2007 20:46:25 +0000</pubDate>
 <dc:creator>maddog</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514162 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Para</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-514158</link>
 <description>&lt;p&gt;Kurczę jak mnie denerwuje &amp;#8220;upierdliwość&amp;#8221;. Bo Paliwoda napisał.... . Nie takie rzeczy salon widział.. . Ale każdy ma prawo wybuchnąć jak para z czajnika  &amp;#8211; Twoja sprawa.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do banerów: uważam, że każdy blogier w salonie ma możliwość polecania stron w necie na swoim blogu więc jeśli ktoś chce polecać miejsce w którym bywa &amp;#8211; dlaczego nie. Uważam to za dopuszczalne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja będę bywał i tu i tu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Obydwa miejsca mają swoje wady i zalety. To, gdyż nie ma trolów.. . Tamto bo jest szersze spektrum czytelników i poglądów.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;POzdrawiam!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Dec 2007 20:29:45 +0000</pubDate>
 <dc:creator>poldek34</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 514158 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ lorenzo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512959</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja też uważam to zamieszanie za zbędne, ale skoro już się stało to przedstawiłem swoje stanowisko.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Więcej rozpisywał się nie będę.&lt;br /&gt;
Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 11:47:57 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512959 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Lorenco</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512946</link>
 <description>&lt;p&gt;Aleś zadziorny sie zrobił?&lt;br /&gt;
Napuszczę ciebie Nicponia i się poprztykacie trochę. Na cisnienie dobre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igła &amp;#8211; Kozak wolny&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 11:10:45 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512946 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>To all</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512935</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja, jako &amp;#8220;byt wymienny&amp;#8221; (bardzo mi sie odoba to okreslenie) oswiadczam, że banera nie powiesilem, bo nie umiem. Jakos tak technicznie to ja jestem inteligetny inaczej. &lt;br /&gt;
A po drugie, to mnie to juz nuży tak dyskusja w sumie o niczym, świadcząca jakby o drobnej, nieuświadomionej niepewności, jaka zagnieździla się gdzieś w glębi duszy PT Konfederatów.&lt;br /&gt;
Każdy robi to, co uważa za stosowne i sensowne (choc to drugie nie zawsze). Pisalem tam, teraz pisze tutaj, bo mnie sie tu podoba, bo mnie zaprosili i jakąs taka odpowiedzialność w sobie czuję, by tych, co mnie zaprosili, nie zawieść. A także nie zawieść tych, których tu znowu spotkalem.&lt;br /&gt;
Róbmy swoje, bo po to się tu spotkaliśmy. Permanetne rozpamietywanie, odnoszenie się to glosów w Salonie itd. nie ma moim zdaniem sensu, co napisalem Jackowi J., gdy sie odnosil do swych adwerszarzy salonowych.&lt;br /&gt;
Na podniesienie poziomu adrenaliny wystarczy mi lektura (i ew. komentarze lub dyskusja) z Nicponiem, Futrzakiem czy innymi. Nie potrzebuję dla wyrównania nastrojów obecności niejakiego Rozwadowskiego, kismeta, victora, czy Radia Maryla i uczestników warsztatów dla początkujących psychologów pod wezwaniem pani Venissy. Co wcale nie oznacza, że jestem różowy, czerwony, niebieski, zwolennik lewicy, prawicy itd.&lt;br /&gt;
 Ja jestem Lorenzo, byt wymienny 60-letni, uksztaltowany przy użyciu dużej ilości środków dopingujących i oszalamiających (innych też) przez te cale lata dzieki pomocy niezliczonego zastępu przedstawicielek plci przeciwnej (na czym one chyba raczej gorzej wyszly niż ja, ale to się okaże na koncu).&lt;br /&gt;
Generalnie mam stosunek do reszty świata i do siebie, który można z grubsza okreslic jako ambiwalentny. W miarę uplywu lat coraz bardziej doceniam mądrośc faceta, co to stwierdzil, iż wie, źe nic nie wie. &lt;br /&gt;
Do tej pory poznalem tylko sposoby, jakich inni używają, by pozostala reszte robić w bambuko. I nie wiem, co dalej. Coś bym zrobil, ale jeszcze nie wiem co.&lt;br /&gt;
Na pewno jednak nie będę się już więcej rozgadywal na tematy wspomniane na początku komentarza. Dalem po prostu glos, bo mnie to trochę zdrzaźnilo.&lt;br /&gt;
Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 10:52:24 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512935 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Właśnie dlatego</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512914</link>
 <description>&lt;p&gt;żadnego banera nie wieszałem. To, żeśmy są &amp;#8220;byty wymienne&amp;#8221;, że nie stać na taki stopień kunsztu, jaki niektórym z arystokratów ducha pozwala publikować dwu-, trzyzdaniowe teksty publicystyczne, stanowiące reklamę kolejnego numeru redagowanej przez nich gazety, nie znaczy, że powinniśmy się starać do tego poziomu dorastać.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 10:10:16 +0000</pubDate>
 <dc:creator>michaltyrpa</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512914 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Parakaleinie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512881</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja swój zdjąłem w piątek, jak się zaczęła awantura na salonie.&lt;br /&gt;
Moim zdaniem to bez sensu, bo jak większość trafiła na salon? &lt;br /&gt;
Poprzez reklamy na innych blogach.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale nie będę kopał się z koniem. Jak to tylu przeszkadza to niech im będzie.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 08:44:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>eumenes</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512881 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512866</link>
 <description>&lt;p&gt;Jak wszyscy to wszyscy,babcia też .Zdejmuję przy niedzieli,nigdy nie pisałam,nawet pod umywalką&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 07:34:47 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Ufka</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512866 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Ja swój</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512865</link>
 <description>&lt;p&gt;zdejmę.&lt;br /&gt;
Jak kto mnie chce znaleźć to znajdzie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igła &amp;#8211; Kozak wolny&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 07:23:19 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512865 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Szprejem to nie...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512853</link>
 <description>&lt;p&gt;Gdybym baner wywalił na stronie głównej to można by porównywać z tym szprejem, ale ja myszka jestem i tylko nabazgrałem flamastrem gdzieś w kiblu pod umywalka. kto tam zagląda?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 00:17:50 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512853 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ follow</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512843</link>
 <description>&lt;p&gt;no i właśnie &amp;#8211; sprawa ma więcej stron &amp;#8211; ja opisałem swoją.&lt;br /&gt;
dla mnie kluczowe jest &amp;#8220;pokrewieństwo&amp;#8221;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do Igora i jego wypowiedzi &amp;#8211; na s24 zaraz wkleję konkretne pytanie.&lt;br /&gt;
Zobaczymy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 16 Dec 2007 00:03:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512843 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ grześ</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512842</link>
 <description>&lt;p&gt;w sumie zgoda, ale nie co do Marylki. Wpadnie i poczyta. na bank.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:59:47 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512842 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Generalnie zgadzam się.</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512838</link>
 <description>&lt;p&gt;W ogóle sprawy związane z relacjami pomiędzy Salonem24, a Tekstowiskiem są dla mnie dosyć nie jasne. &lt;a href=&quot;http://referent.salon24.pl/51914,index.html#comment_775140&quot;&gt;Wspominał już o tym&lt;/a&gt; nameste, a ja próbowałem się dowiedzieć jak się sytuacja ma na swoją rękę. Na razie z mizernym skutkiem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do banerów, to &amp;#8220;Panienki plujące&amp;#8221; nie są dla mnie autorytetem. Z drugiej strony co sam zresztą podnosiłem, reklamowanie swoich innych blogów, czy serwisów jest w S24 dość powszechne. Z trzeciej, żaden serwis nie jest/był reklamowany tak masowo jak Tekstowisko i żaden nie jest jego tak bliskim &amp;#8220;krewnym&amp;#8221; (żeby nie zaczynać tematu, czy jest konkurencją, czy nie). &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak więc, nie opowiadam się stanowczo ani za tym, że banery nie są OK, ani, że są zupełnie w porządku. Trochę kwestia smaku. Dlatego nie dziwią mnie głosy zdecydowanie negatywne tych co na Tekstowisko patrzą nieprzychylnie.  &lt;br /&gt;
Sam zdecydowałem, że bannera Tekstowiska nie umieszczę, ale dam link w &amp;#8220;polecanych&amp;#8221;. Taki kompromis. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igor, swoją drogą chyba wiele ostatnio zrozumiał (Parakaleinie, czy &lt;a href=&quot;http://pawelpaliwoda.salon24.pl/52050,index.html#comment_776447&quot;&gt;ta jego wypowiedź&lt;/a&gt; nie wystarczy Ci za częściową rehabilitację?) i myślę, że ostatnie czego by chciał to psuć sobie stosunki z blogerami, którzy skupili się wokół Tekstowiska. Więc sądzę, że oficjalnego zakazu raczej nie będzie, nawet jeśli bannery są szefostwu Salonu nie na rękę.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:57:30 +0000</pubDate>
 <dc:creator>follow</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512838 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ sajonara</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512836</link>
 <description>&lt;p&gt;ale baner to trochę tak jakbyś na knajpie sprejem napisał &amp;#8220;tu wali jak z wylęgarni smoków&amp;#8221; :):)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ja tylko wyraził zdanie &amp;#8211; nikogo nie ukrzyżuję za baner :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:52:47 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512836 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Przesadzasz moim zdanem</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512833</link>
 <description>&lt;p&gt;baner mam u siebie w blogu, nie spamuję nikomu po innych blogach, nie mam w nazwie adresu tekstowiska.Żeby zobaczyc baner musi ktoś wejść i chcieć mnie przeczytać.&lt;br /&gt;
Jeżeli chce czytać mnie, ma info, gdzie jestem.Tyle. Proste.&lt;br /&gt;
Bardziej niż mój baner zareklamowali tekstowisko jego wrogowie co piszą o tym ciągle w S 24, jakby im ten portal jakoś przeszkadzał.&lt;br /&gt;
Oczywiście, że może troszkę bardziej fair byłoby umieścić tekstowisko na dole w polecanych linkach, tyle, że wtedy nikt tego nie zobaczy, wiec jaki sens.&lt;br /&gt;
A i w Salonie zamioerzam dalej pisac i komentować, a niektóre moje komentarze też mają jakąś wartość, więc nie czuję, bym zachowywał się niefair.Jesli już mam oceniać, to dla mnie umieszczanie adresu tekstowiska w nazwie bloga (mialem przez chwilę) jest bardziej niefair, bo wtedy każdy u kogo tu komentujesz.&lt;br /&gt;
Taka Marylka nie zajrzy chyba do pryszczatego Grzesia w malignie (ładne okreslenie jej wyszło), wiec mój baner jej nie narazi czy innych co sobie nie życzą tego.&lt;br /&gt;
Pzdr&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:41:48 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512833 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>wolnoć tomku</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512825</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie zgodzę się z pi, że skoro inni mogą się reklamować to czy ja gorszy. To miałkie usprawiedliwienie, a przecież wywieszenie banera nie wymaga usprawiedliwienia, każdy niech rozsądza w swoim sumieniu. salon24 dał każdemu kartkę i zezwolił napisać co mu się żywnie podoba. Jeden napisał wiersz drugi haiku, a trzeci paszkwil. Ja napisałem &amp;#8220;skup jajek&amp;#8221; i mojaż to kartka.&lt;br /&gt;
A baner wywiesiłem dla informacji gospodarza (bo wszyscy, którzy mnie czytali, czyli raptem pięć osób też na tekstowisku), że jak mu się zwraca uwagę, że w lokalu śmierdzi, a on nic sobie z tego nie robi to mu klienteli może ubyć.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:30:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512825 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Parakalein</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512823</link>
 <description>&lt;p&gt;To nie był argument. Ludzie wrzucają linki i banery, właściciele na to pozwalają więc? I nie chodzi o równanie w dół, nikt nie kasuje swojego konta ( bo niby jak) nikt nie wyrzuca z salonu tego co napisał więc? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeżeli komuś nie pasują banery to ich nie wrzuca, jeżeli pasuje wrzuca..(chociaż jak dla mnie banerek mógłby być mniejszy) Major wrzucił to linka do salonu. i spoko i heh wrzućmy na luz..i nie roztrząsajmy spraw salonowych tutaj ;) &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdr.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:26:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>3.14</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512823 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>3,14</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512813</link>
 <description>&lt;p&gt;jak ja nie lubie równać w dół... dlatego nie trafiają do mnie argumenty z listą obecności czy Sakiewiczem.&lt;br /&gt;
Bujdy to zupełnie inni produkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ale racja &amp;#8211;  &amp;#8220;nowy dzień....&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:15:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512813 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ GM</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512805</link>
 <description>&lt;p&gt;..a ja bym to jednak zamienił na link w &amp;#8220;polecam strony&amp;#8221;..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Parakalein&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:06:16 +0000</pubDate>
 <dc:creator>parakalein</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512805 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Parakalein</title>
 <link>http://tekstowisko.com/parakalein/51194.html#comment-512802</link>
 <description>&lt;p&gt;eee no way. Nie przesadzasz trochę z banerami? Sakiewicz się reklamuje, a reszta nie może? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Panienki plujące się mają u siebie linki do Listy Obecności, z kolei mam (tak jak Gniewko czy MW) baner bujd&amp;#8230; pytanie: i&amp;#8230;co z tego? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeżeli Igor uważa, że nie życzy sobie tych banerów to to powie. Wtedy baner zniknie z mojego bloga. Jego serwis-ma do tego prawo. Jeżeli mu to nie przeszkadza to mi ma to przeszkadzać? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I naprawdę nie widzę sensu ciągnięcia tematu salonowego tutaj. Nowy dzień, nowy portal i na pewno nie skierowany przeciw S24.&lt;br /&gt;
..a salon jak czytałem tak czytam i pomimo pewnego wątku który w konsekwencji doprowadził do tego że tam nie piszę.. życzę S24 jak najlepiej.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdr.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 15 Dec 2007 23:02:10 +0000</pubDate>
 <dc:creator>3.14</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 512802 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
