<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Polish jokes&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Polish jokes&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>&gt;Griszqu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543684</link>
 <description>&lt;p&gt;Zgadzam się z tym co napisałeś, mam jednak jedną uwagę.&lt;br /&gt;
Znacznie łatwiej jest tolerować różne dziwne zachowania i poglądy ludzi, którzy choć w minimalnym stopniu również wykazują się tolerancją wobec innych. &lt;br /&gt;
Jeśli owej tolerancji po drugiej stronie brak jest to najlepszą droga do wyrastania barier nie do pokonania. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Moje Święta nie do końca są takie jak z obrazka w katechizmie, no ale jednak pewne pozory, czy jak kto woli szacunek dla tradycji trzeba zachować.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 18:24:32 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543684 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah Swiatecznie zafrasowana</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543649</link>
 <description>&lt;p&gt;to pewnie musialby byc temat dotyczacy akceptacji i tolerancji w ogole. nagminnie sie te dwa pojecia miesza. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;nie muszę kogos rozumiec, by go tolerować. dlatego choc nie rozumiem rydzykowej wersji Polski, to toleruje samego rydzyka i jego wyznawców (nie mylić ze sluchaczami Radia Maryja &amp;#8211; to w miażdżącej większość ludzie do ktorych okreslenie &amp;#8220;moher&amp;#8221; ma się nijak). nie oznacza to w żaden sposób akceptacji &amp;#8211; przyglądam się, krzywie, zwracam uwagę. monitoruję. tak dlugo, jak jest to margines, podchodze jak każda większosc do mniejszosci. do czasu&amp;#8230; ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;rozumiem, ze Ty Swięta organizujesz u siebie, pewnie z całą rodzina? no to popatrz na to w ten sposób &amp;#8211; ja mam rodzine blisko jedynie na Swieta, a Ty mozesz sie nia cieszyc caly czas. ;-) zawsze jest takie miejsce, z ktorego rzeczywistosc jawi sie w lepszych barwach&amp;#8230;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 15:30:33 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543649 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Griszqu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543587</link>
 <description>&lt;p&gt;&amp;#8220;skracając: jeśli dla kogoś podziały polityczne wykluczaja brak porozumienia “w ogole” – to znaczy, ze błędnie oceniałaś go jako osobę, z którą warto sensownie rozmawiać&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Być może tu właśnie jest pies pogrzebany.&lt;br /&gt;
Dzięki za te słowa.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A co do Nicponia masz rację, jeśli weźmie się w nawias pewne jego fiksacje to rozmowa jest całkiem do rzeczy. Może cała sztuka polega na braniu w nawias fiksacji? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fajnie masz z tymi Świętami. Zazdrość mnie zżera:)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 10:24:07 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543587 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah koncyliacyjna...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543584</link>
 <description>&lt;p&gt;jeśli ktoś jest osobą z która warto rozmawiać, to różnice polityczne raczej nie przesądzaja o braku porozumienia w pozostałych kwestiach. &lt;br /&gt;
mój nurkowy &amp;#8220;body&amp;#8221; to lewicowiec pełną gębą. ufam mu praktycznie bezgranicznie. znam sporo osób mocno religijnych, co też nie przeszkadza nam mieć podobne zdanie w wielu kwestiach (ja sam jestem w grupia ateistycznej), po prostu szanujemy sie w obszarach roznic. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;skracając: jeśli dla kogoś podziały polityczne wykluczaja brak porozumienia &amp;#8220;w ogole&amp;#8221; &amp;#8211; to znaczy, ze błędnie oceniałaś go jako osobę, z którą warto sensownie rozmawiać. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;czytam co napisałem i juz widze własną hipokryzje: np Artur Nicpon w ogole wyjklucza rozmowy z lewica, a jednak nie uwazam, że nie da się z nim sensownie  gadac&amp;#8230; ech, to wszystko przez te Święta&amp;#8230; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ja na szczeście na Świeta jade do rodziny, więc prac zadnych nie uskuteczniam&amp;#8230;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 10:11:49 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543584 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Griszqu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543572</link>
 <description>&lt;p&gt;No widzisz jaka ja jestem koncyliacyjna, nawet nicka prawidłowo odmieniam:)&lt;br /&gt;
Cieszę się, ze to zauważyłeś.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A wracając do meritum naszej rozmowy: nie muszę rzecz jasna. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale czasem zdarza się trafić na osobę, z którą można byłoby całkiem sensownie rozmawiać, gdyby nie te polityczne podziały, które w pewnych sytuacjach przesądzają o porozumieniu lub jego braku.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I o ile z &amp;#8220;naszej&amp;#8221; strony (umówmy się, że &amp;#8220;nasza&amp;#8221; czyli nie kibicująca fanatycznie Kaczorom) kwestia pewnych rozbieżności politycznych nie wyklucza możliwości poprawnych relacji, o tyle &amp;#8220;u nich&amp;#8221; jest to po prostu być albo nie być.   &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Święta powiadasz? Wiesz ile to roboty? A ja nawet nie zaczęłąm:)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 09:29:08 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543572 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah, pytanie tylko</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543570</link>
 <description>&lt;p&gt;czy chcesz i czy musisz? nie ma mozliwosci dogadania sie ze wszystkimi, to nie Arcadia. znikaja stare podzialy na komuchow i solidarnosciowcow. po prostu traca historyczna racje bytu. pojawiaja sie nowe, czesto w poprzek poprzednich podzialow. to logiczne. i nie ma co z tym walczyc. &lt;br /&gt;
nie jest to smutne &amp;#8211; spoleczenstwo ma swoja dynamike. i tyle. &lt;br /&gt;
mozna sie zastanawiac nad swego rodzaju bezmyslnoscia po obu stronach barykady. jak slysze, ze unia to oaza mlekiem plynaca, ktora cale swoje dzialania przygotowuje pod robienie Polakom &amp;#8220;dobrze&amp;#8221;, to tez mnie szlag trafia&amp;#8230;  ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Swięta, uśmiechnij się Delilah.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;off topic: jesteś jedyną osobą, ktora prawidlowo odmienia mojego nicka. ;-)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 09:14:10 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543570 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Griszqu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543560</link>
 <description>&lt;p&gt;Myślę że masz rację. Na własnej skórze doświadczyłam skutków tych podziałów i raczej trudno to nazwać przyjemnym doświadczeniem. I chyba nie będę starała się zrozumieć tych ludzi. Równie dobrze mogłabym się starać rozumieć członków sekty Moona, a być może nawet łatwiej byłoby się z nimi dogadać?&lt;br /&gt;
Smutne to wszystko.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 08:44:02 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543560 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah, myślę</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543553</link>
 <description>&lt;p&gt;ze kluczowe jest to, co napisał Pan Lorenzo &amp;#8211; JarKAcz kopie rów. Ten rów jest coraz głębszy i jedyną szansą JarKAcza na przetwanie jest to, by w końcu Ci, którzy zostaną po drugiej stronie, nie mieli szans go przekraczać. Przepływy elektoratu są destrukcyjne dla populistów. JarKacz nie walczy aktualnie o władzę, tylko o utrzymanie się przy życiu &amp;#8211; musi jednak do tego zachować wysokie (paromilionowe)  poparcie. Stara się to zrobić brutalnie, na zasadzie budowania kontrastów: patrioci vs euroentuzjasci; szanujacy tradycyjne wartosci vs liberalowie. To, ze podzial ten jest sztuczny i nieprawdziwy, nie ma znaczenia. To takie &amp;#8220;pakietowanie&amp;#8221; &amp;#8211; jestes za zacieśnieniem związków z UE, to znaczy jednoczesnie ze jesteś za związakami homoseksualistow i kto wie &amp;#8211; pewnie nawet za eutanazja.&lt;br /&gt;
To, że Ciebie ten bełkot śmieszy, nie znaczy że śmieszy popierających PiS. To jest deklaracja i wezwanie do zachowania szeregów: jesteśmy, bronimy, walczymy &amp;#8211; nie opuszczajcie nas. I wierz mi &amp;#8211; nie opuszczą.  &lt;br /&gt;
Nie oceniajmy tego w kwestii błędów PiS &amp;#8211; Ty nie jesteś ich docelowym targetem. Pewnie machną ręką też nad utratą Pana Igły. Ich szeregi są teraz całkiem gdzie indziej.     &lt;br /&gt;
pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 08:00:37 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543553 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>A gdzie ten błąd PiS?</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543543</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie wiem za co Kurski miałby przepraszać. Nie wiem czym się tak bardzo ośmieszyli. Przecież to kolejny kroczek w grze o elektorat. Czyż nie ma sporej grupy społecznej, którą odstręcza wizja małżeństwa homoseksualnego? &lt;br /&gt;
Czyż nie ma sporej grupy społecznej dla której słowo Niemiec to wciąż to samo co szkop, gestapowiec, esesman, krzyżak i bydlę.&lt;br /&gt;
inne pytanie jak się te fobie mają do Traktatu Lizbońskiego? &lt;br /&gt;
Jednak jestem przekonany, że adresaci orędzia prezydenta byli zadowoleni, ze ktoś dba o ich interesy, że ktoś chroni ich (może iluzorycznie) przed &amp;#8220;zachodnią zarazą&amp;#8221;. &lt;br /&gt;
A ci co się śmieją to i tak by się śmiali nie wiadomo co by prezydent powiedział.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 06:56:04 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543543 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Droga Delilahy!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543535</link>
 <description>&lt;p&gt;Niska samoocena może przejawiać się kompleksem wyższości i wtedy wszystko się zgadza.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawim&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 05:08:26 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543535 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543532</link>
 <description>&lt;p&gt;Masz racje. Tu chodzi o cos zupelnie innego. Niska samoocena czy wysokie mniemanie?&lt;br /&gt;
Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 20 Mar 2008 00:57:17 +0000</pubDate>
 <dc:creator>girit</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543532 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Borsuk</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543519</link>
 <description>&lt;p&gt;Niestety najczęściej zdarza się tak, że żądza władzy wynika z wysokiej samooceny. Z przekonania, że wie się więcej niż inni, lub że potrafi się coś lepiej niż inni zrobić. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Czlowiek z prawdziwie niską samooceną najchętniej przeszedłby przez życie niezauważony, tak aby nikt nie mógł dostrzec jego prawdziwych bądź urojonych wad i niedostatków i tym samym nie mógł mu ich wypomnieć. Oczywiście takiego czlowieka trawi zazdrość, a często wręcz nienawiść do osób, które postrzega jako lepsze od siebie, jednak  te wszystkie emocje często posostają nieuzewnętrzniane. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Czyli coś tu jest nie tak.&lt;br /&gt;
Albo chodzi o coś calkiem innego.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 22:15:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543519 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bo żądza władzy jest pochodną niskiej samooceny.</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543512</link>
 <description>&lt;p&gt;Pozdrawiam. Z szacunkiem.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 21:55:03 +0000</pubDate>
 <dc:creator>girit</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543512 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Drogi Stary!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543486</link>
 <description>&lt;p&gt;Para homoseksualistów czy lesbijek nie jest małżeństwem, nawet jeśli sejm europejski stwierdził, że jest. Jest to tak oczywiste, że dziwię się, że Panu trzeba to przypominać. Związek dwóch osób to nie to samo co małżeństwo. Próby zmiany znaczenia słów praktykowane za komuny mają się nadal dobrze, niemniej używanie takich argumentów kładzie się cieniem na jakość krytyki. A mogło być tak dobrze…&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 20:47:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543486 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Mister Stary</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543478</link>
 <description>&lt;p&gt;Być może w przypadku wielu osób ta diagnoza się sprawdza. Ale trudno odnieść mi to do kilku milionów osób. Byłoby to zbytnie uproszczenie. &lt;br /&gt;
A poza tym władza (oprócz pieniędzy i seksu) od wieków był motorem napędowym najwazniejszych wydarzeń świata. Czyżby ten swiat popychali do przodu ludzie z niską samooceną?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 19:51:06 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543478 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Monsieur Lorenzo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543475</link>
 <description>&lt;p&gt;Słusznie, lecz chciałabym również zrozumieć pisowski elektorat. Pojąć jak to się dzieje, że niezaleznie od tego co JarKacz i s-ka wyprodukują, oni aż przebierają nogami w zachwycie. Przecież normalny człowiek nie podchodzi do niczego w tak bezkrytyczny sposób! &lt;br /&gt;
Jestem więc myślę. Myślę, więc zdarza mi się mieć wątpliwości. &lt;br /&gt;
Oni nie mają. &lt;br /&gt;
Jak to możliwe?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 19:47:40 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543475 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543472</link>
 <description>&lt;p&gt;Żeby zrozumieć obsesje PiSu trzeba sobie wyobrazić, ze sie ma niska samoocenę. I że się zdobyło okazję do odegrania się na innych, którzy takiej samooceny nie mają. I się odgrywa. Inaczej nie umiem sobie tego, co zademonstrowano wytłumaczyć. Bo żądza władzy jest pochodną niskiej samooceny.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 19:38:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Sylnorma</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543472 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Szanowna Pani Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543469</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja też sie staram. Aby Panią uspokoić (bo ja się już uspokoilem) informuję, że jeszcze nie ma ustawy nakazującej/zobowiązującej do rozumienia postępowania partii politycznych i ich przywódców.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 19:18:32 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543469 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>A ja kibicuję PIS-owi...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543431</link>
 <description>&lt;p&gt;...w tym chocholim tańcu, po którym ani L. Kaczyński nie będzie miał szans na reelekcję, ani J. Kaczyński na ponowne premierowanie. I tak powstanie kolejna po rządzie Olszewskiego legenda o wrażych siłach obalających prawe rządy. Mity i Legendy &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;IVRP&lt;/span&gt;. Ot co.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To jest niesamowite, że nawet nie trzeba ich ośmieszać- sami to robią.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale co ja tam wiem, przecież jestem kułakiem i spekulantem z układu:)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kułak i spekulant&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 17:28:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>zapiskispekulanta</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543431 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panowie Stary &amp; Lorenzo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543430</link>
 <description>&lt;p&gt;Uważam się za osobę otwartą na różne poglądy, staram się zrozumieć różne motywacje. PiSowców tez staram się zrozumieć. Tylko od ponad dwóch lat za żadne skarby nie mogę!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 17:23:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543430 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Szanowna Pani Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543419</link>
 <description>&lt;p&gt;To są samobóje z naszego punktu widzenia (no, może jeszcze kilku milionów innych). Ale jak Pani wie, jest spora grupa, dla ktorych to wcale nie są strzały w stopę. A wykopany przez Jarosława K. rów jest coraz głębszy. Problem też.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 16:54:31 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543419 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543416</link>
 <description>&lt;p&gt;Moim zdaniem to infantylizm. Pajdokracją zaś były ich rządy. I to zbliżało Polskę solidarną do Polski ludowej.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 16:53:22 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Sylnorma</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543416 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&gt;Szanowny Lorenzo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543412</link>
 <description>&lt;p&gt;No, jeśli celem jest robienie sobie wrogów tam gdzie mogłoby ich nie być, to przepraszam bardzo! W tym PISowcy są genialni i nikt ich nie pokona. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A swoją drogą fascynuje mnie strategia gry, zgodnie z którą drużyna chcąca wygrać musi sobie strzelać samobóje.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To naprawdę jest bardzo innowacyjne!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 16:47:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543412 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Szanowna Pani Delilah</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543405</link>
 <description>&lt;p&gt;Jakiego błędu? W ich mniemaniu to realizacja pewnego celu, taktyka, gra polityczna toczona wszelkimi środkami. Więc gdzie Pani tu widzi błąd z ich strony? Ja bym to nazwał kompletnym brakiem odpowiedzialności, ale to już cecha wszystkich naszych polityków. I może nie tylko naszych.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 16:31:11 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543405 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Co mnie najbardziej drażni u członków PIS</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sylnorma/53764.html#comment-543403</link>
 <description>&lt;p&gt;to całkowity brak umiejętności przyznania się do błędu. Kurski jest tego najlepszym przykładem. Zamiast przyznać uczciwie że spartaczył to orędzie w stopniu nieprawdopodobnym, że z winy jego niekompetencji Prezydent został narażony na nieprzyjemności, w końcu zamiast przeprosić- Kurski idzie w zaparte głosząc spisek i intrygę wiadomych sił. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeśli dla ludzi PIS-u przyznanie się do jakiegokolwiek błędu czy niedopatrzenia jest problemem nie do przejścia, a wszystko w czym biorą udział musi być otrąbione jako wielki sukces, to naprawdę nie ma co się dziwić, że tracą poparcie i narażają się na śmieszność.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 19 Mar 2008 16:25:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Delilah</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 543403 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
