<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Feminizm, konkret czy poza*?&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Feminizm, konkret czy poza*?&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>Ryzykant… ;)
 Defendo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549860</link>
 <description>&lt;p&gt;Ryzykant&amp;#8230; ;)&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://www.defendo.wordpress.com&quot;&gt; Defendo &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 19:10:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549860 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>38-40 jest ciekawszy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549853</link>
 <description>&lt;p&gt;i chyba bardziej dramatyczny.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kobieta, o ile jest zamężna, spotyka się wówczas często ze szczególną zdradą – mąż odstawia ją w kąt dla kariery. Już się nią nacieszył, już okazał, że mu na niej zależy, już kupił jej kwiaty. Teraz czas poświęca kochance. Może mieć na imię Kariera, ale też Twórczość, Służba czy po prostu Robota.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A ona nie rozumie. Patrzy w lustro – jest ciągle piękna, młoda, nawet lepiej ubrana i bardziej zadbana niż dawniej&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kobieta samotna widzi w lustrze to samo. Ale z kalendarza wiszącego obok lustra odrywa kartki z coraz większym niepokojem. Boi się samotności, choć niedawno jeszcze się nią szczyciła, przezywając Wolnością.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wybieram ten przedział. Spróbuję go przeżyć z drugiej strony.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 18:58:32 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549853 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Tfu! nie “ulegają</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549850</link>
 <description>&lt;p&gt;Tfu! nie &amp;#8220;ulegają działaniu&amp;#8221;, a podejmują je oczywiście&amp;#8230;:)))&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://www.defendo.wordpress.com&quot;&gt; Defendo &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 18:45:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549850 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>re: Feminizm, konkret czy poza*?</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549849</link>
 <description>&lt;p&gt;A znasz głupie pytania? Nie ma.&lt;br /&gt;
Po prostu niektóre zadają głupcy, a mądrzy nie potrafią odpowiedzieć.&lt;br /&gt;
Wiek proponuję niełatwy. Wybierz sobie &amp;#8211; 38-40 albo 45-47. Nie ma lekko. ;)&lt;br /&gt;
Z Twoim wyborem stanowisk zgadzam się. Chodzi mi tu o psychologiczną teorię decyzji(algorytm podał bodajże Kozielecki w świetnej książce pod tym tytułem). Kobiety biorą pod uwagę więcej czynników, proces trwa dłużej, ale popełniają błędy rzadziej niż mężczyźni, bo rzadziej ulegają działaniu pod wpływem jednej tylko przesłanki. Dlatego kobieta byłaby marnym dowódcą wielkiej armii &amp;#8211; jak mniemam. Chociaż niektóre mają &amp;#8220;męski mózg&amp;#8221;.&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://www.defendo.wordpress.com&quot;&gt; Defendo &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 18:44:40 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549849 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Defendo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549831</link>
 <description>&lt;p&gt;wcale nie głupie pytanie. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Rozumiem, że pytasz raczej czy merlot chciałby przez dwa lata być kobietą.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Owszem, jak najbardziej. Choćby z racji poznawczych. Tylko trzeba by uzgodnić w jakim wieku ten merlot miałby ów eksperyment odbywać. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Proponowana obsada najwyższych stanowisk rządowych nie jest przejawem mojego probabskiego szowinizmu, tylko zdrowego rozsądku.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 17:56:58 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549831 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Merlocie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549795</link>
 <description>&lt;p&gt;długo się zastanawiałem nad tą całą demokracją, a tu patrz, piszesz że już była. No to przeoczyłem ten fakt. A jaka ona była ? ta demokracja rzecz damska, wrrróć jasna. &lt;br /&gt;
O kobietach piszę z uczuciem, dyskretnie wspominam, nawet kiedy wepchnie mi szpilę (obcasu buta) Wiem tyle, że nie każda jest Szczuką, a być nią to nie sztuka&lt;br /&gt;
Znieść dzień kobiet ustanowić dzień: praczki, sprzątaczki i pomagaczki, księgowej salowej i pokojowej, sekretarki kucharki i kolejkowej, kasjerki kelnerki, żony, kochanki, i &amp;#8230; Tu całą listę należy wstawić&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:40:21 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549795 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>re: Feminizm, konkret czy poza*?</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549793</link>
 <description>&lt;p&gt;Merlocie, a czy podpiszesz sie pod zdaniem:&lt;br /&gt;
&amp;#8220;Chciałbym, żeby przez pół najbliższej  kadencji(średniej &amp;#8211; dwa lata znaczy) &amp;#8211; Merlot byl kobietą&amp;#8221;?   :)))&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://defendo.wordpress.com&quot;&gt; Defendo &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:34:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549793 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Cholera jasna</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549792</link>
 <description>&lt;p&gt;sam sie zdjąłem, i teraz mam.&lt;br /&gt;
Nie zaglądałem.&lt;br /&gt;
Przepraszam.&lt;br /&gt;
Przeczytam uwaznie i odpowiem.&lt;br /&gt;
Igła&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:30:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549792 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>defendo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549791</link>
 <description>&lt;p&gt;i vice versa. Tylko po co? Niepotrzebne stawianie barier.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:25:57 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549791 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Mogę dodać.</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549788</link>
 <description>&lt;p&gt;Chciałbym, żeby przez najbliższe trzy kadencje premierem Polski była kobieta.&lt;br /&gt;
Chciałbym, żeby przez najbliższe trzy kadencje ministrem obrony była kobieta&lt;br /&gt;
Chciałbym, żeby przez najbliższe trzy kadencje ministrem od tajniaków była kobieta.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Potem już może wrócić demokracja i wolne wybory.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:17:57 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549788 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>re: Feminizm, konkret czy poza*?</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549787</link>
 <description>&lt;p&gt;Nigdy wiecej nie napiszę   ż a d n e j  żarliwej filipiki w obronie mężczyzn, słowo!&lt;br /&gt;
Perły przed&amp;#8230; a one wolą pomyje :P&lt;br /&gt;
Feministkom zawdzięczacie, Panowie, więcej niż sądzicie, na rękach powinniście je nosić. Aż żal, że do nich nie należę. To one Was zmusiły do zdefiniowania męskości. Do odbudowania autotożsamości. To kobieta stwarza mężczyznę, bez niej dyskurs jest niemożliwy. Pełny dyskurs. Bo któż Was wzmocni, nie zmieniając jednocześnie? Kto dopowie rozpoczęte zdanie, dokładnie tak, jak tego chcecie? Kto Wam uświadomi, jacy jesteście wspaniali i mądrzy? No kto? Kotek? ;)&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://defendo.wordpress.com&quot;&gt; Defendo &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:17:53 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549787 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sergiuszu, Igło</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549785</link>
 <description>&lt;p&gt;Jak coś zaczyna się od &lt;em&gt;Facet ma&amp;#8230;&lt;/em&gt; i dalej &lt;em&gt;a baba ma..&lt;/em&gt; to wszelka rozsądna dyskusja traci sens. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Emocjonalność i brak konkretów w mojej krytyce wpisu Igły polega głównie na rozczarowaniu, ponieważ uważam go (Cię) za bardzo wrażliwego człowieka. I jak czytam taki tekst, to nabieram podejrzeń, że jedynym jego celem było rozruszanie niemrawego towarzystwa. Czymkolwiek.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sajonara odpowiedział dokładnie przy czym i ja obstaję. Nic dodać.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 14:13:57 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549785 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igło</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549767</link>
 <description>&lt;p&gt;ale tu szyją! Ścieg za ściegiem i patrz Pan jak równo lecą. Ciekawe na jak długo nici wystarczy i czółenko wytrzyma obroty?&lt;br /&gt;
:)&lt;br /&gt;
Niezły mam ubaw, po same pachy&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 13:04:03 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549767 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Igło,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549764</link>
 <description>&lt;p&gt;niech pan sobie przepowie kilka razy:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt; &amp;#8211; zróżnicowanie, nie oznacza nierówności;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt; &amp;#8211; nierówność, nie oznacza dyskryminacji;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt; &amp;#8211; dyskryminacja, nie oznacza rzeczywistego zróżnicowania.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Praca domowa: zapoznać się z pojęciem &lt;em&gt;dyskryminacji pozytywnej&lt;/em&gt; i porównać ją z &lt;em&gt;dyskryminacją negatywną&lt;/em&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I bardzo proszę nie nazywać zwykłąej głupoty feminizmem, bo zaraz zacznę uogólniać oceny, dotyczące tych co głosowali na PiS w ostatnich wyborach i wtedy się okaże, że Pan uogólnień nie lubi.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:58:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>yayco</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549764 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549761</link>
 <description>&lt;p&gt;Przecież ja piszę o równości, a nie o tym, że jestesmy tacy sami. Nie rób ze mnie (albo z siebie) głąba, że nie dostrzegam różnicy między kobieta, a mężczyzną.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Różnicę są, ale gdzie równość w tym twoim skrócie. Czy facet nie ma dbać o ognisko, a kobieta nie może być podporą?&lt;br /&gt;
Michnikowcy to polityczni aktywiści oni maja swoje partyjne wytyczne, więc zostawmy ich w swoim świecie. Tak zajadle walczą, że wręcz ośmieszają i nakazują samcom takim jak ty się okopać i o zaprzańców wskazywać palcem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja nie chcę zajść w ciążę ani karmić piersią, a jedynie nie musieć się tłumaczyć i czerwienić, że przewijam malucha, że zmywam podłogi, gdy moja żona zmienia zimówki w aucie na podwórku.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:51:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549761 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Merlot i Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549760</link>
 <description>&lt;p&gt;no toście sobie Panowie pogadali, rewelacja :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A może zamiast jeden pisać rebusy a drugi nazywać te rebusy bzdurami, to byście w języku jakimś zrozumiałym przemówili? Bo już nic nie kumam który z Was przy czym obstaje, a czemu zaprzecza?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Z polskiego na nasze bym prosił.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:49:37 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549760 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Ale Sajonara</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549755</link>
 <description>&lt;p&gt;nie napisał że są tacy sami, kobiety i mężczyźni.&lt;br /&gt;
Napisał o głupawych kulturowych stereotypach różnych, choćby pierwszy z brzegu, że facet to ma byc ktoś niewrażliwy, twardy na pokza, taki bezmyślny maczo ze strzelbą i zajobistym samochodem, okej niehc se będzie, ale to nie ddecyduje o jego wartości czy męskości.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:42:15 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549755 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igła,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549754</link>
 <description>&lt;p&gt;Czy Nicpoń cię przekupił i plac mu pożyczyłeś, żeby nie musiał na swoim postować?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;[Edit, raz wystarczy] Bzdura.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:41:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549754 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Stereotypy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549749</link>
 <description>&lt;p&gt;to Sajonara wylał.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Od lat 60tych idzie wpieranie w głowy, że babki i faceci są tacy sami.&lt;br /&gt;
A guzik.&lt;br /&gt;
Sa równi ale nie tacy sami.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Facet ma płodzić dzieci i być podporą rodziny, kobieta ma rodzić dzieci i strzec domowego ogniska.&lt;br /&gt;
Tak, to skrót jest.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tymczasem wmawia się dookoła, przez Michnikowców głównie &lt;i&gt;tak p. Grzesiu&lt;/i&gt;, że to nie do końca tak jest.&lt;br /&gt;
Facet może, &lt;i&gt;być może?&lt;/i&gt; urodzić a kobieta może zostać facetem.&lt;br /&gt;
No to mamy zbabiałych facetów i schłopiałe baby &amp;#8211; tzw. helgi.&lt;br /&gt;
Bezdzietne, samotne, bezrodzinne &amp;#8211; robokopy.&lt;br /&gt;
I samotnych, hedonistycznych &amp;#8211; łże-facetów&lt;br /&gt;
Igła&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:35:00 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549749 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sajonara, w Twoim ujęciu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549745</link>
 <description>&lt;p&gt;trudno to nazwać feminizmem&lt;br /&gt;
. &lt;br /&gt;
Tę walkę trzeba prowadzić bez względu na własną płeć. &lt;br /&gt;
Dla dobra jednej i drugiej.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:29:42 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549745 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sajonara,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549742</link>
 <description>&lt;p&gt;no i świetny komentarz i większości feministek pewnie o to tez chodzi czyli o zmianę głupiej mentalności.&lt;br /&gt;
Tyle że czasem się zapedzają zbyt daleko w walke ideologiczną.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A Igła widzi tylko te ideologię, najczęsciej w postaci skrajnej, a nie zauważa całokształtu, takie mam wrażenie.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:23:30 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549742 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>feminizm</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549738</link>
 <description>&lt;p&gt;no drąży się temat mrugając do siebi okiem, hehe hihi wszyscy wiemy o co chodzi, a ja czytam drugi wpis i kolejne wpisy i nic tam o feminizmie nie ma. Za to pełno przytyków i antagonizowania płci.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tymczasem dla mnie feminizm to walka z kalkami i równy szacunek dla obu płci. Walka z mentalnością, że chłop jest od polowania, a baba od cycka i obsranych tyłków dzieci. Walka z przekonaniem, że jak facet robi skok w bok to jest gieroj, a jak kobieta to jest dziwka. Walka z postrzeganiem faceta tulącego płaczącego ucznia siedmiolatka jako cioty i pedofila, a kobiety tak samo reagującej jako wrażliwej pani nauczycielki. Walka z modelem faceta mądrali ze strzelbą w ręku wiszącego u kontuaru lokalnej karczmy i kobiety durnej biduli szydełkującej i śpiewającej godzinki.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Niedawno środa w programie &amp;#8220;Duże dzieci&amp;#8221; ładnie prawiła o tolerancji, ale gdy zrobiła kroczek w kierunku polityki to już zaczęła brnąć w kierunku, który sprawia, że mruga się okiem, podśmiechuje i kiwa głową- feministka, aha wiadomo.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 13 Apr 2008 12:20:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sajonara</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549738 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>re: Feminizm, konkret czy poza*?</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549620</link>
 <description>&lt;p&gt;Merlocie, o tym właśnie piszę u siebie &amp;#8211; dokładnie o tym.&lt;br /&gt;
Magdo &amp;#8211; znam, znam, ale nie zgadzam się, to instrukcja obsługi faceta, mężczyzna jest o wiele bardziej skomplikowany&amp;#8230;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://defendo.wordpress.com/&quot; title=&quot;http://defendo.wordpress.com/&quot;&gt;http://defendo.wordpress.com/&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 12 Apr 2008 19:32:55 +0000</pubDate>
 <dc:creator>defendo</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549620 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igło</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549619</link>
 <description>&lt;p&gt;Czy zdominowali to nie wiem, bo nie oglądam, ale wierzę Ci na słowo. Jednak nie wiem, czy to &lt;em&gt;łże-&lt;/em&gt; ma jakiś związek. To raczej sprawa posiadania (lub nie) dwóch wybitnie mocnych organów symetrycznych, zwanych łokciami. Według mnie jest nawet lepiej. Bo &lt;em&gt;zdominowanie&lt;/em&gt; (cokolwiek to znaczy), jest chyba pozorne. A także istnieje głównie w &amp;#8220;narcystycznej&amp;#8221; lub &amp;#8220;baraniej&amp;#8221; świadomości tych, co głównie łokci używają sprawnie. Młodzież taka głupia nie jest, czasem tylko taką udaje, bo na plewy medialne to częściej starsza &amp;#8220;konserwa&amp;#8221; się nabiera. Młodzi więcej grają w teatr podobania się, zgrywają się, przechodzi im, przejada się itp. Innymi słowy, zaledwie katar &amp;#8211; z tego się wyrasta (leczony 7 dni, nieleczony tydzień itp.). Może to jest trochę jak z osławionym efektem cieplarnianym &amp;#8211; zbyt łatwo uznajemy siebie za takich mocarzy, tak w zakresie zmian klimatu jak kształtowania wzorców kulturowych. To na szczęście nie takie proste i nie wystarczy &amp;#8220;mieć media&amp;#8221;, żeby robić za pana i władcę dusz. Aż tak źle to z ludźmi nie jest. Ja wierzę w zdrowe tendencje, na które młodzież jest &amp;#8220;genetycznie zaprogramowana&amp;#8221; i zmianami mody nie bardzo się przejmuję.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 12 Apr 2008 19:26:20 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549619 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Magdo, Defendo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/54126.html#comment-549616</link>
 <description>&lt;p&gt;przestańcie histeryzować pls.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wymagająca kobieta musi się trochę napracować, zanim trafi na kogoś, kogo będzie mogła nazwać Mężczyzną bez gryzącej ironii.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Podobnie wymagający mężczyzna trochę się naszuka, zanim z morza Blondynek odcedzi Kobietę.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dobór naturalny to się nazywa. I działa.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 12 Apr 2008 19:17:28 +0000</pubDate>
 <dc:creator>merlot</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 549616 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
