<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Powrót Howarda Campbella Jr.&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Powrót Howarda Campbella Jr.&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>@ Grześ i Odys</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586565</link>
 <description>&lt;p&gt;Grzesiu, zgadzam się z tym co napisałeś. Od siebie dodam, że ten schemat działa w obie strony. W zależności od tego co komu jest potrzebne do (np.) propagandy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Odysie, ulżyło mi. &lt;br /&gt;
Rozumiem, że rozmawianie na &amp;#8220;ten&amp;#8221; temat równać się może natychmiastowemu przylepieniu etykietki. Nie uważam jednak, by &amp;#8220;ten&amp;#8221; temat stanowił wątek poboczny.&lt;br /&gt;
Szczególnie w zestawieniu tych dwóch tekstów. (Przemogłem się i przeczytałem bełkot z drugiej strony.)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 12:41:21 +0000</pubDate>
 <dc:creator>kazik</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586565 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Mnie Nowicki chłodzi...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586555</link>
 <description>&lt;p&gt;...ale twój tekst ważny, trafny i przemawiający. Więc stąd zatroskane rady. Nie o lewaków zatroskane, tylko o tekst i o sprawę...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Możemy się nie zgadzać w wielu sprawach ale są sprawy które łączą i nie trzeba od razu walić w patriotyczny dzwon, by je odnaleźć. Taką jest ta, poruszona przez ciebie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrowienia&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 11:49:17 +0000</pubDate>
 <dc:creator>chamopole</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586555 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@jotesz</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586552</link>
 <description>&lt;p&gt;Staram się, Bóg mi świadkiem &amp;#8211; czego dowodem choćby mój tekst niegdysiejszy o Geremku. Ale w kontekście tego Nowickiego po prostu mi ciśnienie skacze i muszę czasem dać upust.Sorki, jeśli to kogoś razi &amp;#8211; na pocieszenie Wam (Tobie i Grzesiowi) powiem, że moja Mama też mi czasem uszu naciera za tzw &amp;#8220;słownictwo&amp;#8221; &amp;#8211; więc jesteście w dobrym towarzystwie :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 11:44:08 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586552 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie, rację ma Grześ...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586542</link>
 <description>&lt;p&gt;...wytykając ci osłabianie dobrego tekstu wstawkami o parszywych, o ryjach i takich tam prawicowych ozdobnikach. Prawicowcem sobie bądź, nawet skrajnym, ale jak piszesz taki tekst, to nie osłabiaj sam jego wymowy. Zimna bezemocjonalność jest lepsza na komuchów, zwłaszcza zapalczywych&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrowienia&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 10:32:29 +0000</pubDate>
 <dc:creator>chamopole</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586542 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Kaziku</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586529</link>
 <description>&lt;p&gt;Przepraszać? Przeszkadzać? Bzdura.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dyskutujemy i każdy rozmówca (a pprzecież jesteśmy rozmówcami, nie awanturnikami) jest mile widziany.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja jedynie dałem wyraz swej niechęci do dalszego brnięcia w ten wątek, bo to pole minowe. Jeśli na nie wkroczę, to na pewno nie &lt;em&gt;przy okazji&lt;/em&gt; rozmowy o czym innym.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mam nadzieję, że nie poczuł się Pan urażony.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 09:33:47 +0000</pubDate>
 <dc:creator>odys</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586529 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Kaziku,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586522</link>
 <description>&lt;p&gt;ale przeciez często tzw &amp;#8220;antysyjonizm&amp;#8221; (bo co to w ogóle wspólcześnie ma być?) jest tylko przyktywką do antysemityzmu, nienawiści czy niechęci wobec Żydów.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wiadomo że nie każda krytyka Izraela to antysemityzm, ale moim zdaniem należałoby byc jednak ostrożnym tu.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 09:06:12 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586522 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@ Odys</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586505</link>
 <description>&lt;p&gt;Mówi Pan, &amp;#8220;żartobliwie, ironicznie&amp;#8221;? Z tego wynika, że mam duże braki w rozpoznawaniu sposobu wypowiedzi tu piszących.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dodam jeszcze, że w zasadzie w drugim akapicie swojego komentarza rozwinął Pan to co ja napisałem o plątaniu tych dwóch pojęć.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To znaczy w moim odbiorze tak to wygląda.&lt;br /&gt;
Nie będę już przeszkadzał. Przepraszam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 14 Oct 2008 06:32:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>kazik</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586505 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>monsieur Kaziku</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586474</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja tak napisałem żar-to-bli-wie, i-ro-ni-cznie&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Niewątpliwie krytyka idei żydowskiego nacjonalizmu, a szczególnie koncepcji iż ma się on realizować na historycznych ziemiach Izraela, nie jest tożsama z irracjonalną wrogością do tego narodu&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale, niestety, w bardzo nieodległych czasach pod sztandarami &amp;#8220;antyzyjonizmu&amp;#8221; dokonano tu obrzydliwych aktów antysemityzmu właśnie. Osobiście spotkałem bardzo wielu ludzi, którzy aż tryskali uprzedzeniem wobec &lt;em&gt;starszych braci&lt;/em&gt;, ale zasłaniali się wyłącznie polityką i ideami.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Więc do różnej maści &lt;em&gt;antysyjonistów&lt;/em&gt; pochodzę bardzo ostrożnie.&lt;br /&gt;
Tak samo, jak ostrożnie traktuję krytykę polskich narodowych kompleksów i antyrosyjskich czy antyniemieckich fobii, gdy wygłasza ją niemiecki lub rosyjski działacz polityczny&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tematu tutaj nie będę dalej rozwijał, toteż jeśli moje wyjaśnienia są niewystarczające &amp;#8212; takimi pozostaną.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;over&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 13 Oct 2008 19:10:04 +0000</pubDate>
 <dc:creator>odys</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586474 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Jeśli mogę się wtącić, to...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586330</link>
 <description>&lt;p&gt;przede wszystkim chciałbym podziękować panu Odysowi za zwrócenie uwagi na kompletnie różne pojęcia &amp;#8220;antysemityzmu&amp;#8221; i &amp;#8220;antysyjonizmu&amp;#8221;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wielokrotnie zastanawiał mnie swoisty fenomen plątania tych pojęć a nawet ich utożsamiania.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;W tym kontekście również tekst Morrisa nie jest dla mnie jednoznaczny. &lt;br /&gt;
Tego drugiego nie czytałem.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 13 Oct 2008 10:51:23 +0000</pubDate>
 <dc:creator>kazik</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586330 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@odys</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586269</link>
 <description>&lt;p&gt;Spox, też mnie czasem nachodzą wątpliwości defetystyczno rozmaite &amp;#8211; ale jutro jest nowy dzień...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro na koniec niedzieli&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 21:41:19 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586269 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@grześ</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586268</link>
 <description>&lt;p&gt;No i sorki, ale się nie zgodzę &amp;#8211; zamilczanie takiej padliny jak Nowicki nie jest żadnym wyjściem. W pewnych cywilizowanych ramach można i trzeba dyskutować, ale za pewnego typu treści należy po prostu walić na odlew w pysk &amp;#8211; a czy te treści polegają na podniecaniu się Legionem 88, czy entuzjastycznym poparciem dla mordu w Katyniu &amp;#8211; to już sprawa drugorzędna.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale odmienność naszej reakcji to bardziej chyba kwestia Twojego vs mojego usposobienia niż poglądów jako takich, bo co do meritum na szczęście się zgadzamy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 21:36:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586268 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Rollingpolu,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586217</link>
 <description>&lt;p&gt;sorki, ale w niedzielę wieczór miast czytać Nicponia (przeglądałem chyba ten tekst) i sabat co sie pewnie pod tekstem rozgrywa, to ja wolę se jaki film obejrzeć czy serial.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bo po dwu dniach wyczerpujących i przed tygodniem pracy, to jednak trzeba mi raczej pozytywnych bodźców niż sabatów prawicowych:)&lt;br /&gt;
Ale dzięki za link, może kiedyś się zapoznam i sprawdzę czy wartościowy jest ten tekst. Dla mnie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:39:58 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586217 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Nie kumam Roll:-D</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586216</link>
 <description>&lt;p&gt;Powiedz po krasnoludzku.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://www.pomocdlarenaty.pl&quot; title=&quot;www.pomocdlarenaty.pl&quot;&gt;www.pomocdlarenaty.pl&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:38:50 +0000</pubDate>
 <dc:creator>maddog</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586216 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Dog</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586215</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie warto, o Cie nie interesuje, czy tez nie warto z innych powodow?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:37:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>andy661</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586215 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Grzes</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586214</link>
 <description>&lt;p&gt;&amp;#8220;Bananie, znam&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;fragmenty tego tekstu o Katyniu, bo wielu blogerów o tym pisało.&lt;br /&gt;
Krótko mówiąc, tekst tego Nowickiego, podły, szkoda na kretyna czasu.&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nieprawda Grzes, nie szkoda czasu, bo takich kretynow niestety wielu jest. I mozesz nie lubic np. Nicponia, ale ten jego tekst:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://crusader.salon24.pl/97021,index.html&quot; title=&quot;http://crusader.salon24.pl/97021,index.html&quot;&gt;http://crusader.salon24.pl/97021,index.html&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;to powinien byc poradnikiem do &amp;#8220;rozmowy&amp;#8221; z takimi szmatami jak ten Nowicki.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozd.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:36:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>andy661</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586214 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Eeeeee, na ten temat</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586213</link>
 <description>&lt;p&gt;raczej sobie nie podyskutujemy, wg mnie nie warto.&lt;br /&gt;
Chyba, że zestawimy to z Jaruzelski/Stan wojenny.&lt;br /&gt;
A wtedy może powstać znak równości między nimi.&lt;br /&gt;
A potem może się okazać, że pod pewnymi względami Jaruzel wypada korzystniej.&lt;br /&gt;
A pod pewnymi gorzej.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co nie znaczy, że popieram Jaruzelskiego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://www.pomocdlarenaty.pl&quot; title=&quot;www.pomocdlarenaty.pl&quot;&gt;www.pomocdlarenaty.pl&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:35:50 +0000</pubDate>
 <dc:creator>maddog</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586213 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Dog</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586210</link>
 <description>&lt;p&gt;To szykuj sie, bo niedlugo rocznica smierci Franco i mam zamiar cos na ten temat napisc. A znajac troche Twoje poglady, to bedziemy mieli o czym podyskutowac;)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:31:25 +0000</pubDate>
 <dc:creator>andy661</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586210 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie, znam </title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586206</link>
 <description>&lt;p&gt;fragmenty tego tekstu o Katyniu, bo wielu blogerów o tym pisało.&lt;br /&gt;
Krótko mówiąc, tekst tego Nowickiego, podły, szkoda na kretyna czasu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Odysie, nie chciałem urazić cię, po prostu nie lubię powielania etykietek i prawackich czy lewackich &amp;#8220;cepów&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dla mnie antysemityzm nie ma nic wspólnego z prawicowością czy lewicością, tak jak rasizm nie jest składnikiem wspólczesnej prawicy czy lewicy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak samo drażni mnie np. gadanie, że nazizm był prawicowy i a komunizm lewicowy i odnoszenie zbrodniczych systemów do prądów tych, szczególnie we wspólczesnym znaczeniu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bo zbrodnie i ludobójstwa moga się podpierać jakąkolwiek ideologią, to jednak nie znaczy, że np. wykrzywiona i mająca źródła w wielu prądach/ideach/ideologiach idea Hitlera i spólki miałaby obciązać wspólczesną prawicę.&lt;br /&gt;
tak samo nie widze powodu, by socjaldemokjracji np. zarzucać, że ich pobratymcy ideowi są odpowiedzialni za Katyń.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Oczywiście abstrahuję od hołoty typu Lewica bez Cenzury czy neonazistowskie partie.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:24:02 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586206 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>He</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586207</link>
 <description>&lt;p&gt;Przypomniało mi się coś.&lt;br /&gt;
Jak wrzuciłem na Psychiatryku wpis nt. Pinocheta, w którym wyraziłem pogląd, że Ugarte nie różni się od Jaruzelskiego w kwestii uzasadniania stanu wojennego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I jeden komentarz broniący &amp;#8220;bożka prawicy&amp;#8221; mówił właśnie o &amp;#8220;mniejszym źle&amp;#8221; ze strony Pinocheta.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dobre, nie Grześ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zresztą chyba nawet wrzucę tu w ramach wspominek ten tekst i komentarze pod nim.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://www.pomocdlarenaty.pl&quot; title=&quot;www.pomocdlarenaty.pl&quot;&gt;www.pomocdlarenaty.pl&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:23:07 +0000</pubDate>
 <dc:creator>maddog</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586207 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@grześ</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586203</link>
 <description>&lt;p&gt;Oceniaj wstawki jak chcesz, ale daleko mi jeszcze do tekstów, które Łukasz Nowicki na &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;LBC&lt;/span&gt; publikował o Katyniu. Pojechał paroma takimi kawałkami, że będę po nim jechał jak po burej suce przy dowolnej okazji, a jak spotkam osobiście to huknę na odlew w parszywy komuszany ryj.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;No i oczywiste, że antysemici sa i na prawicy i na lewicy&amp;#8221; &amp;#8211; wcale nie dla wszystkich. Sądzisz swoją miarą, a to nadmierny komplement dla tzw szarego człowieka.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;Bo dla Izraelczyków i ich polityki to wygodne&amp;#8221;- bezapelacyjnie, ale to jednak mniejszy problem niż używanie nazistowskiej retoryki.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:09:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586203 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586202</link>
 <description>&lt;p&gt;Masz rację. Sory za cynizm &amp;amp; defetyzm.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Robić swoje trzeba.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale w tym wypadku nie liczę po prostu na skuteczność (jeśli jej miarą byłoby wytarcie stereotypu prawica &amp;#8211; antysemityzm).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdro.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:06:33 +0000</pubDate>
 <dc:creator>odys</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586202 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Grzesiu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586199</link>
 <description>&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;tecumseh&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
No i oczywiste, że antysemici sa i na prawicy i na lewicy, tak jak głupk są wszędzie i po każdej stronie, wiec ta ironia Odysa, swoją drogą, słaba.
&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zapewniam Cię, że jest to oczywiste dla mało kogo.&lt;br /&gt;
A na pewno stereotypy (a one odzwierciedlają &lt;em&gt;wiedzę ogólną&lt;/em&gt;) temu przeczą.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A że moja ironia słaba, to nic nowego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdro&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:02:27 +0000</pubDate>
 <dc:creator>odys</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586199 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@odys</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586200</link>
 <description>&lt;p&gt;To co, załamujemy ręce i poddajemy się? Zauważ, że jak na prawicy ktoś palnie takim tekstem (a nie przeczę, bywają) to jest anathemą prawie obkładany &amp;#8211; a komuszki brykają w najlepsze.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:02:24 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586200 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>P.S. jeszcze jedno Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586196</link>
 <description>&lt;p&gt;jednak ruch oporu w Niemczech był większy, choć Karl von ossietzky, pokojowy noblista 1935 chyba roku, także socjaliści i komuniści się zdarzali w latach 30-tych sprzeciwiający Hitlerowi.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;No i jednak społeczeństwo niemieckie a raczej duża część jego elit to także emigracja niemiecka i np. przemówienia  radiowe polityczne antynazistowskieThomasa Manna w latach 40-tych w &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;USA&lt;/span&gt;.&lt;br /&gt;
Zresztą np. czołówka pisarzy niemieckich Hitlera nie poparła, nawet wielu z tych, co została.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pzdr&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 19:00:44 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586196 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56753.html#comment-586194</link>
 <description>&lt;p&gt;czy ja ci pisałem już że takie wstawki żenujące są?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;(szkoda, swoją drogą, że jego doradzająca kobietom aborcję mamusia Wanda Nowicka nie zaświeciła przykładem)&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jak dla mnie osłabiasz wymnowę cakiem dobrego tekstu, &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;No i oczywiste, że antysemici sa i na prawicy i na lewicy, tak jak głupk są wszędzie i po każdej stronie, wiec ta ironia Odysa, swoją drogą, słaba.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A fajnie o antysemityzmie w tym lewicowym środowisku piszą w S24 w blogu &amp;#8220;Obywatela&amp;#8221;, już dwa teksty były.&lt;br /&gt;
Najzabawniejsze, że prawackie tamtejsze trolle zaatakowały z całą sił a autora, że ośmiela się Żydów bronić, a ja ubaw miałem, jak im blisko do kolegów lewaków chociaż w tym jednym aspekcie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale jednak trzeba tez pamiętać, by nie szantażować kogoś i nie wmawiać mu antysemityzmu, bo krytykuje Izrael.&lt;br /&gt;
Bo dla Izraelczyków i ich polityki to wygodne, że jak ktoś się nie zgadza na politykę Izraela, to jest wstrętnym antysemitą i w ogóle najchętniej by wszystkich Żydów powybijał i ich nienawidzi.&lt;br /&gt;
A to bzdura jednakże.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Różne działania np. Izraela przecież nieraz nie były akceptowane przez tamtejsze społeczeństwo czy elity izraelskie.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 12 Oct 2008 18:56:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 586194 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
