<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Późne wnuki Ernsta Röhma&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Późne wnuki Ernsta Röhma&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>A nie wie Pan, Panie Konradzie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589404</link>
 <description>&lt;p&gt;czy sa już jakieś szczepionki uodparniające na wspomniane przez Pana choróbstwa? Niedoinformowany jestem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alkohol konserwuje wszystko, prócz tajemnic, jak ponoć mawiał Seneka. Ale jakie my w końcu tajemnice mamy skrywać? Co wiemy o politykach i ludziach mediów, to wiedzą i tak prawie wszyscy. Więc szklanice w dłoń!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A u nas, w Krakowie, tradycyjnie: jak u Pana leje, to u mnie słoneczko. Pewnie jutro się zmieni:-(&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 14:10:17 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589404 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589402</link>
 <description>&lt;p&gt;Zgadzam sie z Panem Lorenzo &amp;#8211; emigracja wewnętrzna fajna rzecz, tylko że te 30% wybierze takich, którzy spokoju Ci na emigracji wewnetrznej nie dadzą... &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Więc niestety trzeba się za wybieranie miedzy cholerą i dżumą zabierać za każdym razem. Bo brak wyboru to też wybór&amp;#8230;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 14:03:06 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589402 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Lorenzo</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589397</link>
 <description>&lt;p&gt;No to jest wybór z gatunku dżumy skontrastowanej z cholerą: głosować (kolejny raz) przez zaciśnięte zęby i wybierając mniejsze zło &amp;#8211; czy oddać pole durniom lecącym na lep kolejnych obietnic typu rozdawnictwo&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jedno co warto to upić się warto, że tak klasykiem polecę. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ukłony pluskające (klasyczna amsterdamska jesień w rozkwicie)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 13:35:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589397 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>I w tym główny problem, Panie Konradzie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589375</link>
 <description>&lt;p&gt;obsunie się człowiek w te 70%, a pozostałe 30% mu wybierze, jak wybierze. I co? Siedzieć i palce ogryzać? Bo wiara w mądrość zbiorową jest jedną z głupszych.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;70% na emigracji wewnętrznej w mordę misia! Wyć się chce.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Miłego popołudnia życzę&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 12:15:15 +0000</pubDate>
 <dc:creator>germania</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589375 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Griszeq</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589373</link>
 <description>&lt;p&gt;Spox, dobrze wiedzieć że w tej &amp;#8220;obsesji&amp;#8221; człowiek nie jest sam :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A o &amp;#8220;prawicy&amp;#8221; napiszę jutro / pojutrze w kontekście kopania się T &amp;amp; K po kostkach &amp;#8211; tylko chwilowo czasu nie mam.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;to znowu obsuniemy się w 30% frekwencję.&amp;#8221; &amp;#8211; ano obsuniemy. Ale wiesz, jak pisał Brzechwa  &amp;#8220;nie nabiorę się powtórnie, mam was dosyć boście durnie&amp;#8221;. Ileż można?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 11:30:24 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589373 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589368</link>
 <description>&lt;p&gt;W takim razie &amp;#8211; nic więcej w tym temacie nie piszę. Sorry zza wtręt. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Natomiast jak patrzę co się dzieje w obozie &amp;#8211; umownie rozumianej, nie czepiaj się &amp;#8211; prawicy, to tylko cieszyć się że po lewej stronie nie istnieje nic, co mogłoby zagospodarowac zniesmaczonych obywateli. Jak tak dalej pójdzie, to znowu obsuniemy się w 30% frekwencję.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 10:53:23 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589368 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589351</link>
 <description>&lt;p&gt;No tak sobie właśnie przypomniałem po Twoim tekscie, że można być uznanym i bezdyskusyjnym bojownikiem o wolność tego kraju w mrocznych czasach i jednocześnie z podziwem nazywać jednego z czołowych siepaczy systemu &amp;#8220;człowiekiem honoru&amp;#8221;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I nadal z uporem kreować się na jedynego sprawiedliwego wzorca moralności&amp;#8230;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 10:32:43 +0000</pubDate>
 <dc:creator>hgrisza</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589351 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Griszeq</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589354</link>
 <description>&lt;p&gt;Temat rzeczonego bojownika przestałem chwilowo tykać, bo mam dość słuchania jakobym miał obsesję. Chca ludzie żyć w takiej schizofrenii, pies z nimi tańcował.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale tak ogólnie to racja, oczywiście.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 28 Oct 2008 10:23:07 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589354 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@mtwapa</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589096</link>
 <description>&lt;p&gt;&amp;#8220;Z dziwnym uporem pewne lkajace prawicowe placzki (niekoniecznie Ty) nie chca tego zrozumiec. &amp;#8220; &amp;#8211; a to fakt, akurat.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;kolega z tej samej frakcji chrzescjanskiej prawicy co niejaki Nicpon z s24&amp;#8221; &amp;#8211; czytuję Nicponia lubię. I co z tego?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;Nie chodzi mi o codzienna polityczna praktyke tylko o to co niesiemy na sztandarach. &amp;#8220;- tu jest &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;TXT&lt;/span&gt;, portal dyskusyjny  &amp;#8211; a nie wiec, żeby sztandarami machać. Dyskusja i dogmatyczne podejście niezbyt idą w parze.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;tzn doprowadzily np do wyrzniecia osobnikow o odmiennych pogladach, wykluczenia nieprawomyslnych etc&amp;#8221; &amp;#8211; Jezu, gdzie ja napisałem że celem wg mnie jest wyrzynanie kogokolwiek? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;Oskarzanie innych o to co sami deklarujemy zdecydowalismy sie praktykowac to nie jest skuteczna metoda polemiczna… ;).&amp;#8221; &amp;#8211; nieprawda. To jest bardzo skuteczna metoda polemiczna, patrz choćby ataki GW na &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;IPN&lt;/span&gt; połączone z obroną francuskich historyków przed policjantami pamięci. Sprzeczność? I co z tego, działa. Trzeba się uczyc od najlepszych.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;reprezntujesz klasyczne wprost czytanie “Ksiecia” bez zrozumienia. &amp;#8220; &amp;#8211; to jest już wycieczka osobista, w dodatku mało celna: ja nie jestem rządzącym, więc oceniam pewne rzeczy z zupełnie innej perspektywy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;to dlaczego germanizacja ludnosci polskiej czy to w XIXw czy tez np. na terenach wlaczonych do &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;III&lt;/span&gt; Rzeszy byla be&amp;#8221; &amp;#8211; be vs cacy &amp;#8211; dla kogo? To jest kluczowe pytanie. Moim zdaniem była długofalowo szkodliwa dla samych Niemców, ale to był biznes, nic osobistego (wystarczy Bismarcka poczytać).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;No chyba ze sie w takie glupotki jak prawa czlowieka wierzy, ale wtedy Haider nie wypada jako bohater jego bajki.&amp;#8221; &amp;#8211; cały czas ubierasz mnie w jakieś dziwne buty. Czy ja krytykuję prawa czlowieka jako koncept? Nie, ja wyśmiewam selektywność w jego stosowaniu przez tzw. europejskie elity.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tak pobocznie (nie kończąc bynajmniej) chciałem napisać, że miło się czasem ściąć z kimś z odległej bajki, kto wychodzi poza schemat propagandowej siepanki. dzienx&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 12:52:42 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589096 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>De Principatibus</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589076</link>
 <description>&lt;p&gt;&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;br /&gt;
Nie inaczej – w wierchuszce PiS roi się od hipokrytów i ja tego faktu absolutnie nie neguję. tylko ten tekst nie jest o PiS.&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Podobnie wytykanie Haiderowi homosekualnego kochanka nie jest w pierwszym rzedzie krytyka Haidera tylko krytyka jego prawicowych placzek. Z dziwnym uporem pewne lkajace prawicowe placzki (niekoniecznie Ty) nie chca tego zrozumiec. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;br /&gt;
Cel uświęca środki, a historię piszą zwycięzcy. Takie są fakty i zasady nie mają tu nic do rzeczy.&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wow. Ze tak spytam niesmialo: kolega z tej samej frakcji chrzescjanskiej prawicy co niejaki Nicpon z s24? Znajomosc politycznej mysli Kosciola nie jest moja mocna strona ale czy aby na pewno &amp;#8220;cel uswieca srodki&amp;#8221; jest jej skladowa? Nie chodzi mi o codzienna polityczna praktyke tylko o to co niesiemy na sztandarach. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;a tak na marginesie to pociesznym wydaje mi sie pomysl krytykowania EU za hipokryzje przez kogos kto pisze &amp;#8220;cel uswieca srodki&amp;#8221;. &lt;br /&gt;
Skoro uswieca i nie ma zewnetrznego wzorca postepowania to przyznajesz ze idac do &amp;#8220;celu&amp;#8221; jakim by on nie byl dajesz EU, Pol Potowi czy komukolwiek srodki jakie uzna za stosowne, byleby byly one skuteczne, tzn doprowadzily np do wyrzniecia osobnikow o odmiennych pogladach, wykluczenia nieprawomyslnych etc.  Oskarzanie innych o to co sami deklarujemy zdecydowalismy sie praktykowac to nie jest skuteczna metoda polemiczna&amp;#8230; ;).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Maly drobiazg: reprezntujesz klasyczne wprost czytanie &amp;#8220;Ksiecia&amp;#8221; bez zrozumienia.  Ksiaze ma uchodzic wsrod poddanych za moralnego/spojnego w osadach oraz postepowac moralnie i spojnie tak dlugo jak pozwala mu to osiagnac glowny cel: utrzymanie sie/rozszerzene swojej wladzy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nikt popierajacy Smoka Giertycha czy Antyslowenca Haidera nie jest w stanie jednoczesnie glosic ze jest za podwyzszeniem jakosci badan naukowych czy obrona polskiej diaspory gdzekowiek, czy to dzis czy w przeszlosci.  Sa to stanowiska wewnetrznie sprzeczne, i osobnicy gloszacy takowe wariactwa koncza tam gdzie ich miejsce. Zaden naukowiec wart nie tylko Nobla ale chocby mikroskopu  nie poprze polityka ktory poparl Smoka Giertycha. Zaden polski imigrant czy Zaburzanin nie poprze kretyna kory glosi ze obcy rzad ma prawo go dyskryminowac w/g wlasnego widzimisie, czy to jezykowo czy religijnie. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Re Slowency i Haider -&amp;gt; czy Prawdziwy Patriota moze byc za dyskryminacja innych narodowosci w obrebie Panstwa? Chodzi mi o to czy teza takowa moze byc zasada uniwersalna: skoro Haider Wielkim Austriackim Patriota (powtarzam &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;PATRIOTA&lt;/span&gt;) byl dyskryminujac zasiedzialych od kilkuset lat w Karynti Slowencow (btw, zapewne katolikow) z miescinkami i wioseczkami z +60 a nawet +80% tychze (rzecz &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;PRAWICOWO&lt;/span&gt;  &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;DOBRA&lt;/span&gt; swiadczaca o wielkosci Haidera jako &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;PATRIOTY&lt;/span&gt;) to dlaczego germanizacja ludnosci polskiej czy to w XIXw czy tez np. na terenach wlaczonych do &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;III&lt;/span&gt; Rzeszy byla be? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Niemieccy Patrioci kochajac swoja Ojczyzne wprowadzali pro-ojczyzniane przepisy, ot co i kudy nam z pozycji patriotycznych niemieckich patriotow owych przeswietnych krytykowac&amp;#8230; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;No chyba ze sie w takie glupotki jak prawa czlowieka wierzy, ale wtedy Haider nie wypada jako bohater jego bajki.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 12:19:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>mtwapa</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589076 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@mtwapa</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589060</link>
 <description>&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kim ideologicznie w takim razie sa milosnicy Antoniego &amp;#8220;Che&amp;#8221; Maciarewicza?  Zgodnie z Twoja logika (aka &amp;#8220;mlodziencze wybory sa jedynym wykladnikiem pogladow polityka&amp;#8221; =&amp;gt; raz moista, zawsze maoista) diablo duzo hipokrytow po prawej stronie w PLu. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;Nie inaczej &amp;#8211; w wierchuszce PiS roi się od hipokrytów i ja tego faktu absolutnie nie neguję. tylko ten tekst nie jest o PiS.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
Ja przyrzekam odszczekac to co napisalem (=&amp;gt; zgodzic sie z teza: EU to hipokryci) pod warunkiem ze znajdziesz wypowiedz Barroso z okresu od premiera Portugalii do szefostwa EU wychwalajaca w jakikolwiek sposob Mao, Pol Pota czy Envera Hodzdze. 
&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Musi być Barroso?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Nie podobalo sie Haiderowi i  mlotom na niego glosujacym podstawowe zalozenie unii panstw bez ktorego istnienie unii nie jest mozliwe to o co im chodzi? 
&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;zbiezne z przypadkiem Koniogłowego na naszym podwórku &amp;#8211; idą na europejskie stołki w PE żeby UE demontować od środka. I śmieszno, i straszno.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Podobnie albo jestes Wielki Polski Patriota oburzajacy sie przeciw germanizacji w zaborze pruskim i bo ja wiem zamykaniu polskojezycznych szkolek przez wladze &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;XX-XXI&lt;/span&gt; wiecznej Litwy i Bialorusi albo doceniasz patriotyzm czlonkow HakaTy i dzialania Haidera wobec zamieszkalych w Karyntii od czasow sredniowiecza Slowencow i odpuszczasz sobie polskojezycznych i przyznajacych sie do polskosci obywateli za np. nasza wschodnia granica. 
&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Poproszę jeszcze raz, tylko wolniej &amp;#8211; pogubiłem się w tej ilości wątków.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Rozumiem ze czolowa zasada jest jedna zasada: &amp;#8216;moje na wierzchu&amp;#8217;. &lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nie. Cel uświęca środki, a historię piszą zwycięzcy. Takie są fakty i zasady nie mają tu nic do rzeczy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;div class=&quot;quote-msg&quot;&gt;
&lt;div class=&quot;quote-author&quot;&gt;&lt;em&gt;mtwapa&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Stanu nauki nie poprawimy popierajac antynaukowych oszolomow a demokracji i samostanowienia popierajac antydemokratycznych, nacjonalistycznych  kretynow (vide Haider).   
&lt;/p&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zgoda, tylko pytanie czy uwalając Giertycha / Haidera (bo są niesłuszni) nie tworzymy precedensu, który następnym razem ktoś wykorzysta w zupełnie innej sprawie?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 10:41:52 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589060 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Barroso, haider i Polacy zza Buga</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589057</link>
 <description>&lt;p&gt;Litosci. &lt;br /&gt;
W/g wikipedii Barosso mial ok 18 lat kiedy zostal czlonkiem PCTP/&lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;MRPP&lt;/span&gt;. Barosso dorastal w schylkowym okresie dyktatury Salazara &lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://en.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%B3nio_de_Oliveira_Salazar&quot; title=&quot;http://en.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%B3nio_de_Oliveira_Salazar&quot;&gt;http://en.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%B3nio_de_Oliveira_Salazar&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;panujacego od 1932 do 1968 jako dyktator. Gdyby nie to ze jakis czolowy kaplan voodoo popieral Duvaliera na Haiti nie zdziwilo by mnie gdyby 40 lat po D. prezydentem Haiti zostal dawny 1-szy uczelniany sekretarz Partii Voodoo, obecnie chrzescijanski demokrata lub liberal.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Obecna partia Barroso:&lt;br /&gt;
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_Democratic_Party_(Portugal)&lt;br /&gt;
=&amp;gt; centroprawica&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kim ideologicznie w takim razie sa milosnicy Antoniego &amp;#8220;Che&amp;#8221; Maciarewicza?  Zgodnie z Twoja logika (aka &amp;#8220;mlodziencze wybory sa jedynym wykladnikiem pogladow polityka&amp;#8221; =&amp;gt; raz moista, zawsze maoista) diablo duzo hipokrytow po prawej stronie w PLu. Ktos tam chyba nawet jakies statystyki przedstawial ze w wierchuszcze PiSu bylo wiecej ex-PZPRowcow niz w czysto lewackich ugrupowaniach. &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;BTW&lt;/span&gt;, przez lewackich rozumiem np. &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;PPS&lt;/span&gt; Ikonowicza.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja przyrzekam odszczekac to co napisalem (=&amp;gt; zgodzic sie z teza: EU to hipokryci) pod warunkiem ze znajdziesz wypowiedz Barroso z okresu od premiera Portugalii do szefostwa EU wychwalajaca w jakikolwiek sposob Mao, Pol Pota czy Envera Hodzdze. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Deal?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;br /&gt;
Ale prawo do obrony i temu podobne atrakcje są także dla ludzi, których miewam ochotę wystrzelać. I dlatego broniłem Haidera.&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;zaraz zaraz. Mieszasz odpowiedzialnosc sadowa z odpowiedzialnoscia polityczna/odpowiedzialnoscia za slowa. &lt;br /&gt;
Jesli wyznajesz poglad ze np Wschodni Europejczycy &amp;amp; Slowency to ludzie drugiej kategorii (juz nawet nie prawnej ale ludzkiej) to po cholere pchasz sie do instytucji ktora w zalozeniu ma rownosc wartosci obywateli panstw czlonkowskich? Nie podobalo sie Haiderowi i  mlotom na niego glosujacym podstawowe zalozenie unii panstw bez ktorego istnienie unii nie jest mozliwe to o co im chodzi? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Podobnie albo jestes Wielki Polski Patriota oburzajacy sie przeciw germanizacji w zaborze pruskim i bo ja wiem zamykaniu polskojezycznych szkolek przez wladze &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;XX-XXI&lt;/span&gt; wiecznej Litwy i Bialorusi albo doceniasz patriotyzm czlonkow HakaTy i dzialania Haidera wobec zamieszkalych w Karyntii od czasow sredniowiecza Slowencow i odpuszczasz sobie polskojezycznych i przyznajacych sie do polskosci obywateli za np. nasza wschodnia granica. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;re smok giertych +&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;a czemu? jedni i drudzy są szkodliwi, sił na dojechanie obu naraz nie masz, co złego w podsycaniu konfliktu z nadzieją, że się wykończą nawzajem?&amp;#8221;&amp;#8220;&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Cynizm. I to niezbyt madry. Ponoc na prawicy ceniona jest wiernosc zasadom? Rozumiem ze czolowa zasada jest jedna zasada: &amp;#8216;moje na wierzchu&amp;#8217;. &lt;br /&gt;
Stanu nauki nie poprawimy popierajac antynaukowych oszolomow a demokracji i samostanowienia popierajac antydemokratycznych, nacjonalistycznych  kretynow (vide Haider).   &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;br /&gt;
“I na takowej drabinie pewni ludzie pakuja szczebelek z napisem “hitleryzm” jak widac powyzej szczebelka “EU”. Bez komentarza” – to do mnie, czy tak ogólnie?&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ogolnie. nad porownywaniem zbrodniczosci europejskiej regulacji rozmiarow gniazdek kontaktowych vs Auschwitz  dyskutowac nie mam zamiaru.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 10:38:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>mtwapa</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589057 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@mtwapa</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589044</link>
 <description>&lt;p&gt;Tak, ale nie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;W sprawie bojkotu ze strony &amp;#8220;Europy&amp;#8221; (a Austria to gdzie? w Azji?) szło mi tylko o 1. hipokryzję tzw elit, którym przeszkadza faszysta Haider, ale maoistę Barroso (swoją drogą zostać fanem Mao mieszkając w tak cudnym kraju jak Portugalia to trzeba mieć coś z głową nie całkiem) już wybierają na świecznik&amp;#8230;. 2. podważanie wyniku demokratycznych wyborów, które są jak widać akceptowane w Brukseli, póki przynoszą właściwe rezultaty.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Haider był mi cokolwiek wstrętny, ale tu chodzi o zasadę &amp;#8211; w analogicznej sytuacji parę miesięcy temu napisałem tekst popierający uniewinnienie Kiszczaka, choć nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę tę kanalię. Ale prawo do obrony i temu podobne atrakcje są także dla ludzi, których miewam ochotę wystrzelać. I dlatego broniłem Haidera.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;czy kibicowalbys w sporze w EU wybielaczowi NKWD? &amp;#8220; &amp;#8211; nie byłoby takiego sporu i nie będzie. Właśnie w tym jest rzecz: pogrobowcy faszyzmu sa tępieni (i dobrze), ale równocześnie niedobitki komuchów mają się świetnie (i to już nie jest zbyt dobrze, delikatnie mówiąc).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;mimo to uwazac za szalencza mysl ze moglbym w celu dowalenia w/w komisji wybrac sobie Giertycha “Smoka Wawelskiego” za niewinna ofiare ostracyzmu tejze komisj EU.&amp;#8221; &amp;#8211; a czemu? jedni i drudzy są szkodliwi, sił na dojechanie obu naraz nie masz, co złego w podsycaniu konfliktu z nadzieją, że się wykończą nawzajem? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;I na takowej drabinie pewni ludzie pakuja szczebelek z napisem “hitleryzm” jak widac powyzej szczebelka “EU”. Bez komentarza&amp;#8221; &amp;#8211; to do mnie, czy tak ogólnie?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdro.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 09:17:13 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589044 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Haider i jego mlaskacze</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589043</link>
 <description>&lt;p&gt;B:&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;Zgadzamy się, więc czemu Waść piszesz jakbym ja bronił Haidera?&amp;#8221;&amp;#8220;&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;+&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;br /&gt;
z jednej strony kibicowałem mu, kiedy rozhisteryzowane europejskie lewactwo groziło Austrii bojkotem, bo Haider to persona turpis i nie należy takowych wpuszczać do rządu.&lt;br /&gt;
&amp;#8220;&amp;#8221;&amp;#8220;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Haider tez nie bronil pewnego Austriaka o inicjale H. Ot, docenial jego wklad w budowe autostrad, zlikwidowanie bezrobocia, porzadek i prawo oraz stosunek do praw cudzoziemcow&amp;#8230;   &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;IMHO&lt;/span&gt; ludzi ktorym sie kibicuje warto sobie dobierac cokolwiek bardziej selektywnie. &lt;br /&gt;
Ja moge miec niezwykle niska opinie o bo ja wiem jakiejs europejskiej komisji do spraw nauki a mimo to uwazac za szalencza mysl ze moglbym w celu dowalenia w/w komisji wybrac sobie Giertycha &amp;#8220;Smoka Wawelskiego&amp;#8221; za  niewinna ofiare ostracyzmu tejze komisj EU. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zadaj sobie pytanie: &lt;br /&gt;
czy kibicowalbys w sporze w EU wybielaczowi NKWD? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Masz do wyboru hipokryzje (Haider tak, &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;NKWD&lt;/span&gt; nie) albo totalny cynizm (w celu dokopania EU poprzesz kogokolwiek, chocby byl to zjadajacy wlasnych poddanych Bokassa).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;wybierajac sobie osoby do kibicowania plasujemy je (a raczej ich poglady) gdzies na drabinie wartosci. &lt;br /&gt;
I na takowej drabinie pewni ludzie pakuja szczebelek z napisem &amp;#8220;hitleryzm&amp;#8221;  jak widac powyzej szczebelka &amp;#8220;EU&amp;#8221;.  Bez komentarza.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 09:00:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>mtwapa</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589043 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>O jak miło,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589040</link>
 <description>&lt;p&gt;Mtwapa się pojawił, może jakaś ostra notka też by się twoja pojawiła?&lt;br /&gt;
Znaczy lewacka przeciwwaga dla Banana&amp;amp;wszelkich prawicowo-centwoych tekstowiczów, bo coś mi brakuje tu polemicznych tekstów.&lt;br /&gt;
Znaczy Azrael to nudziarz:) (sorry, jak to Azraelu, czytasz, ale znasz mą opinię o niektórych twoich tekstach), Majora nie ma, ja przebywając w spokonym tekstowiskowym środowisku i za dużo Poldka, Banana, Odysa, Sergiusza, Igły i spólki się naczytawszy w ogóle lewackość zatraciłem:)&lt;br /&gt;
Tylko jakaś szczątkowa antypisowość we mnie jeszcze, ale tyż słaba.&lt;br /&gt;
Więc jak?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pzdr&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 27 Oct 2008 07:57:44 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589040 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@mtwapa</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589025</link>
 <description>&lt;p&gt;Ale jak nie potrafi? Przecież piszę &amp;#8220;Jest to zabawne o tyle, że pan H. został przez niektórych obwołany nieomal zbawcą europejskiej prawicy. Cóż, jaki Mesjasz, taka Ostatnia Wieczerza.&amp;#8221;...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;Jakims cudem za owe poglady calkiem spora grupa oszolomow z jakiegos dziwnego powodu nazywajaca sie prawicowymi owego tuza mysli politycznej nie tylko pokochala ali tez oplakiwala rzewnie.&amp;#8221; -dok-ład-nie. Zgadzamy się, więc czemu Waść piszesz jakbym ja bronił Haidera?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 22:57:59 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589025 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>placz prawakow</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589024</link>
 <description>&lt;p&gt;To czy Haider spal z wlasnym psem ma mniejsze znaczenie niz jego poglady. Jakims cudem za owe poglady calkiem spora grupa oszolomow z jakiegos dziwnego powodu nazywajaca sie prawicowymi owego tuza mysli politycznej nie tylko pokochala ali tez oplakiwala rzewnie. Dla mnie kazdy kto nie potrafi zamknac japy tylko rozpacza po s-synie wybielajacym SS-manow nie zasluguje na kopniecie.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A jesli nie autor nie dostrzega wrecz piramidalnej smiesznosci Mezow Prawych, Pierwszych Homofobow Rzplitej co za obiekt szlochow zdradzajacego zone biseksa sobie wybraly no to trudno.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 22:53:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>mtwapa</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589024 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-589004</link>
 <description>&lt;p&gt;co do tego jego homoseksualizmu i drążenia sprawy, to w sumie przecież to ujawnił jakiś jego przyjaciel czy kochanek, tak przynajmniej mi się wydaje.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do asymetrii możliwe, że masz rację, nie wiem, coś o jakichś kontrowersyjnych i dziwnych wypowiedziach Cohn-Benedicta apropos dzieci gdzies w necie czytałem, nawet nie wiem, czy hamilton, co na &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;TXT&lt;/span&gt; też bywa, o tym nie pisał, ale mainstreamowe media jakoś tego nie drążą, fakt.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 21:24:35 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 589004 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@grześ</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588973</link>
 <description>&lt;p&gt;I ja się zgadzam, że Haidera &amp;#8211; jako polityka &amp;#8211; czepiać się trzeba. Tylko: 1. umarł, więc jego gusta osobiste i hipokryzja nie mają nic do rzeczy. Nazistowskie sentymenty w programie jego partii, socjal i rozdawnictwo &amp;#8211; walić jak w bęben, proszę bardzo, można i teraz. Ale jakie znaczenie ma to, z kim sypiał? 2. Problemem, jak zawsze, jest asymetria w traktowaniu &amp;#8211; widziałeś gdzieś w głównych medaich np informacje o patentach Cohn-Bendita? A śmiem twierdzić, że w skali polityki europejskiej &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;C-B&lt;/span&gt; jest istotniejszy, niż Haider kiedykolwiek mógłby być.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 20:40:59 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588973 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588963</link>
 <description>&lt;p&gt;&amp;#8220;Takie to gromy miotają na głowę pana H. ci sami ludzie, którzy na każdym kroku gotowi są wrzeszczeć w obronie prawa homosiów do „alternatywnego” stylu życia. Kiedy ktoś wspomni o specyficznych skłonnościach, dajmy na to, znanego artysty popierającego czerwonych, jest to grzebanie się w ludzkiej prywatności, zamach na intymną sferę życia i ogólnie siedem grzechów głównych (czy co tam wstawiają w to miejsce fani Europy post-chrześcijańskiej). Ale Haider? Tu wczorajsze tabu nie obowiązują, więc dowiadujemy się o płaczącym przed kamerą rzeczniku Petznerze, sytuacji żony, tabunach młodych pięknych blondynów w partii Haidera, sugestiach kariery robionej przez łóżko i osiemnastoletnim współbiesiadniku Haidera w ostatni wieczór…&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Haider jest politykiem, nie jakimś tam artystą, wiec trza się go czepiać (znaczy trza było) bardziej.&lt;br /&gt;
Dalej,jeżeli np. głosił pochwałę tradycyjnej rodziny i moralności, to był hipokrytą i obłudnikiem, zdradzając żonę i zabawiając się z młodymi facetam.&lt;br /&gt;
I jak dla mnie o to tu chodzi&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 20:23:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588963 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@rollingpol</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588958</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja tam trzymam się selekcji negatywnej: odwalam po kolei tych, którym nie można &amp;#8211; i cały czas nie tracę nadziei, że ktoś się jednak na koniec ostanie.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 20:11:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588958 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Banan</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588955</link>
 <description>&lt;p&gt;Fakt (fuckt). No przesadzilem, ale wiesz, komu dzis mozna wierzyc?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 20:06:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>andy661</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588955 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@rollingpol</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588950</link>
 <description>&lt;p&gt;Bush pompujący kasę podatników w sektor bankowy?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 19:51:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Banan</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588950 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Bananie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/banan/56972.html#comment-588947</link>
 <description>&lt;p&gt;Ciekawe ze bardziej interesuje media lozko niz polityka. W koncu o polityku i to dosc znaczacym mowimy. No ale coz, takie sa dzisiejsze media i duza czesc odbiorcow. Wola uslyszec slowo &amp;#8220;pedal&amp;#8221;, niz &amp;#8220;polityk&amp;#8221;. Jak myslisz, kiedy bedzie synonimem?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;No i ta, pozal sie Boze, prawica. &lt;br /&gt;
Ale tak serio, gdzie ona jest? Jak mozna uwazac za prawice, populistow&amp;#8230;No dobra, powiem krotko:&lt;br /&gt;
Haidera&lt;br /&gt;
PiS&lt;br /&gt;
LePena&lt;br /&gt;
PO&lt;br /&gt;
Sarka&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Toz Putin jest prawica . I Bush.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 26 Oct 2008 19:39:15 +0000</pubDate>
 <dc:creator>andy661</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 588947 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
