<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Dowódcy Powstania Warszawskiego&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Dowódcy Powstania Warszawskiego&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>Grzesiu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628404</link>
 <description>&lt;p&gt;Dziękuję za dobre słowo, ale ostrożności i doświadczenia nigdy dosyć. Oczywiście na tych stronach jest względnie miło. Na razie tylko otrzymałem subtelne ostrzeżenia. Byc może, że jestem przewrażliwiony. Jeszcze raz dziekuję za pociechę duchową. &lt;br /&gt;
Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 05 Aug 2009 20:36:59 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628404 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Podróżny,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628388</link>
 <description>&lt;p&gt;mam nadzieję, że pan pisz eo tych nienawistnych określeniach jako o czyms nieistniejącym i potencjalnym?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bo ja choć widzę słabo, to zawsze dostrzegam raczej entuzjazm wobec pana tekstów na &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;TXT&lt;/span&gt; i pochwały liczne (zresztą zasłużone)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ewentualnie czasem niezgodę z jakims poglądem i tyle.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Więc prosze się na zapas nie przejmować, a jak jacys nienawistnicy przyjda, to ich sie wykopie:)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam serdecznie i przepraszam, że znowu nie do końca na temat, ale komentarze tak czasem płyna innym nurtem niż tekst sam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 05 Aug 2009 19:47:23 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628388 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Brak dowódców</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628384</link>
 <description>&lt;p&gt;Oczywiście, ze chodzi o wybitnych dowódców. Tu w krótkim tekście muszę używać pewnych literackich skrótów myslowych, bez wyjasniania na czym to polega. To takie prawo krótkiego tekstu do czytania. To nie jest praca naukowa. Podobnie rzecz ma sie z Gibraltarem, Roweckim i Rzepeckim. W pierwszym i drugim wypadku morderstwo mogło byc inspirowane i wykonane bardzo odległymi od Sowietów ludźmi, aby pozbyć sie podejrzeń w  momentach dla nich wybitnie sprzyjajacych. Podbnie z Rzepeckim nie był on w dosłownym tego słowa znaczeniu ich agentem, ale jego lewicowe przekonanie były odpowiednio wykorzystane. Byc może, ze przeceniamy możliwości tego wywiadu, ale z drugiej strony to z tym wywiadem jest juz tak jak z GW. Napiszą prawde, a nikt w to nie wierzy! Dziekuje za słowa zachety. Troche odpoczne po tym serialu i moze  na drugi rok jak zbiore odpowiednie materiały to napiszę o pozostałych sylwetkach. Moje pisanie wiecej zalezy od posiadanych materiałów niz checi, choc te ostatnie mnie lekko paralizuja znając drażliwośc i nieopanowanie w słowach mówionych i pisanych. Licze sie z tym mniej ze wzgledów osobistych, chociaz tak pisze, ale bardziej ze wzgledów rodzinych. Moi najblizsi niestety na tego rodzaju zarżuty kategorycznie żadają zaprzestania prowokowania na nas nienawistnych okresleń. a któż nie liczy sie ze swoimi najblizszymi?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 05 Aug 2009 19:40:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628384 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Adamie!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628380</link>
 <description>&lt;p&gt;Pisać zawsze warto, nawet, jeśli komentatorzy dyskutują o sobie, a nie o tekście. To przecież jest jasne, że gdyby tekst był słaby, to by pastwili się nad tekstem. Ponieważ nie są w stanie wnieść nic merytorycznego do dyskusji, to zaznaczają swoje zainteresowanie i obecność pyskówką. Tak to już jest, ale Pan powinien pisać dalej. Choćby po to, by pobudzić część z nas do zainteresowania się tematem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nie ze wszystkim co Pan napisał zgadzam się. Na przykład brak dowódców o wybitnych osobowościach i doświadczeniu bitewnym nie może być utożsamiany z brakiem dowódców w ogóle.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Czy Sowieci byli autorami zamachu w Gibraltarze wątpię. Przypuszczam natomiast, że mogli generalnie inspirować go. Wydaje mi się, że podobnie jest ze zdradą Stefana „Grota” Roweckiego. Raczej jest to wykorzystanie korzystnego splotu okoliczności niż misterny plan dotarcia do władz Armii Krajowej. Oczywiście to jest tylko moja opinia, a nie bezsporne fakty, niemniej podejrzewam, że przeceniamy możliwości wywiadu sowieckiego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 05 Aug 2009 18:31:01 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628380 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Kazimierz Iranek Osmecki</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628040</link>
 <description>&lt;p&gt;Odcinek ukaże się dzisiaj wieczorem. Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 02 Aug 2009 09:41:02 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628040 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>wielkie brawa dla przedmówcy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628015</link>
 <description>&lt;p&gt;wkurwia mnie niezmiernie, jak głosiciele jedynie słusznych prawd rzucają gównem, jak ktoś tylko ośmieli się wyjechać z poglądem niesłusznym.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Podróżnemu należą się brawa za rozpoczęcie ciekawego wątku. Czekam zwłaszcza na odcinek o Iranku Osmeckim, którego z tego towarzystwa cenie najwyżej.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 21:41:52 +0000</pubDate>
 <dc:creator>MAW</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628015 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Griszqu, to do Ciebie...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628003</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie akceptuję Twojego komentarza na temat Ziggiego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mam ten komfort psychiczny, że moje poglądy na Powstanie są radykalnie sprzeczne z jego poglądami, a prawdopodobnie tożsame z Twoimi.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Otóż Szczęsny nie jest gównem, nie śmierdzi ekskrementami. Ma inne poglądy niż Ty czy  ja. Możesz się z nimi nie zgadzać. Możesz mu nawet powiedzieć &amp;#8220;Paszoł won&amp;#8221;, jak to zrobił Igła.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I tyle. I nic więcej.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wszystko ponadto bije w Ciebie. Tak samo jak wszystko co &lt;em&gt;ponadto&lt;/em&gt; mówi Nicpoń (bez związku z tą sprawą) bije w niego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nie chcę widzieć w Tobie taniego demagoga.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nie strzelaj sobie w stopę. Nie musisz.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 18:44:27 +0000</pubDate>
 <dc:creator> merlot.</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628003 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Podróżny</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628002</link>
 <description>&lt;p&gt;OK &amp;#8211; przepraszam, to się już więcej nie powtórzy&amp;#8230;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 18:33:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Ziggi</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628002 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panowie Szlachta</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-628001</link>
 <description>&lt;p&gt;Ponawiam swą prosbe o dyskusję nad meritum sprawy. Bo to ważne. Proszę o korespondencje osobiste na prywatną pocztę. Doprawdy, to ze goraca krew, to jakaś prowokacja, po to aby pisać o bzdurach podczas, gdy temat jest raczej powazny. Na przyszłość zastanawiam się, czy przy takim poziomie dyskusji warto pisać kolejne odcinki o tych sprawach najwazniejszych, jesli maja byc one sprowadzone do przysłowiowej pyskówki.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 18:30:08 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 628001 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627990</link>
 <description>&lt;p&gt;A pan, panie Igła, to jesteś już na takim etapie samorozwoju, że już żadnych racji nie ważysz, tylko od razu wstajesz i w pysk walisz&amp;#8230; Taka to mądrość twa, Igło, z wiekiem i doświadczeniem zdobyta. Wyzbyłeś się już całkiem tych głupich, inteligenckich nawyków.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 15:40:04 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Ziggi</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627990 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Pan Panie Grzesiu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627985</link>
 <description>&lt;p&gt;popełniasz pewien błąd, że tak powiem &amp;#8211; inteligencki.&lt;br /&gt;
&lt;i&gt;Dodam tylko, że nawet Zagłoba go nie popełniał&lt;/i&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Otóż wszystko &lt;i&gt;racje&lt;/i&gt; można ważyć &amp;#8211; i trzeba.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale nadchodzi taki moment, kiedy trza wybrać.&lt;br /&gt;
Zdecydować.&lt;br /&gt;
&lt;i&gt;I wstać, splunąć komuś w pysk albo i w mordę dać&lt;/i&gt;.&lt;br /&gt;
I już.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 01 Aug 2009 14:36:45 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627985 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Jeszcze o Ciechanowskim</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627934</link>
 <description>&lt;p&gt;Przed chwilą przeczytałem, że jako kilkunastoletni chłopiec brał udział  w Powstaniu, był ranny. Dwukrotnie oddznaczony Krzyżem Walecznych.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 20:37:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627934 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Adamie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627903</link>
 <description>&lt;p&gt;Co począć &amp;#8211; gorąca w nas krew. Polska. Stąd pewnie i zaznaczenie Majora Webera &amp;#8211; czasem nie da się utrzymać w miejscu młodzieży. Nie tylko zresztą młodzieży. &lt;br /&gt;
Pewnie tak jest, że studzić i ukierunkowywać powinni właśnie dowódcy. Ale czasem jedyne co dowódca może, to stwierdzić że utrzymać w ryzach palących się do walki/zemsy się nie da. Komuś może się tan nasza zapalczywość nie podobać. Ale to nasze dziedzictwo i jakby w historię nie patrzeć &amp;#8211; co chwila mamy tego dowody.   &lt;br /&gt;
Ci, którzy próbowali iść inną drogą, dorabiali się łaty zdrajcy. Choćby Hrabia Wielopolski. &lt;br /&gt;
Podpisuje się pod opiniami tych historykow, którzy twierdzą że wybuch powstania był nieunikniony. Chętnie też poczytam jak Pan patrzy na głównych dowódców PW i jakie teksty źródłowe uznał za wiarygodne i reprezentatywne. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Za swój udział w burdzie pod tekstem, pod którym burdy być nie powinno &amp;#8211; przepraszam ze wstydem.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 14:38:27 +0000</pubDate>
 <dc:creator> griszeq</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627903 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panowie Szlachta</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627902</link>
 <description>&lt;p&gt;Bardzo proszę, aby o swoich osobistych urazach do komentatorów pisac na ich pocztę prywatną. Mnie to w ogóle nie interesuje i czasem dochodze do wniosku, ze tekst i jego treśc sa nic nie warte wobec zacietrzewienia, urazów i wymiany ciosów nie majacych zadnego zwiazku z tematem. Tym bardziej jest mi przykro, ze te wzajemne mało budujace połajanki odbywaja sie z okazji rocznicy Powstania.czy nie mozna troche powazniej traktowac siebie i innych, a szczgólnie tych których wspominamy z uczuciem dumy, satysfakcji. To im poswięcamy te wspomnienia. To o nich piszemy, czy dowódcy spełnili swoj względem nich obowiązek. A jak sami się zachowujemy? Byc moze, że jestem tępym ponurakiem, który nie potrafi się usmiechnac do naszych ułomności, które sa przecież urocze. Powiem, ze z tej okazji owszem potrafie sie uśmiechnac, ale jest usmiech przez łzy.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 14:26:34 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627902 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Griszqu,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627898</link>
 <description>&lt;p&gt;po pierwsze mylisz się tu:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;Udowadniałeś nieraz, że Twój awatar zniesie wszystko i patrzysz na to przez palce z z przymrużeniem oka. Doskonała i niezwykle zdrowa postawa. Mówię to bez cienia sarkazmu.&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;po drugie tu nie chodzi o ugodowość&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;po trzecie nie każę ci w Ziggim szukać podobieństw z Igłą, mówię o tekstach obu panów..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;po kolejne mów co chcesz, your choice:)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pana Podróżnego przepraszam zaś za gadanie nie na temat.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 13:59:11 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627898 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Grzesiu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627889</link>
 <description>&lt;p&gt;Temat ważny więc może byś na kołku zawiesił choć na chwilę ugodowość. &lt;br /&gt;
Choć w sumie &amp;#8211; jeśli chcesz ekstrementa ścierać z twarzy by się jakiejkolwiek treści doszukiwać &amp;#8211; proszę bardzo. Udowadniałeś nieraz, że Twój awatar zniesie wszystko i patrzysz na to przez palce z z przymrużeniem oka. Doskonała i niezwykle zdrowa postawa. Mówię to bez cienia sarkazmu. &lt;br /&gt;
W pewnym miejscu jednak internetowa kreacja się kończy, kukiełkę odstawiamy i mówimy gnidzie, że jest gnidą.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nicpoń swoje zapłacił &amp;#8211; jak rzucił pomysł wspólnego okręślenia przyszłości Polski &amp;#8220;ponad podziałami&amp;#8221;, został w praktyce zupełnie zignorowany jako niewiarygodny w postawie z wyciągniętą ręką. Bowiem zawsze w tej ręce każdy kto nie stoi za Nickiem, będzie widział siekierę.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gnida zasłużyła na to, by w jego łapach widzieć ekstrementa. Nie każ mi więc, bym szukał jego podobieństw do Igły. Bo nie zdzierże i pomimo sympatii coś Ci powiem.  &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrówka Brachu.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 13:27:13 +0000</pubDate>
 <dc:creator> griszeq</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627889 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>A ja powiem</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627876</link>
 <description>&lt;p&gt;i Joteszowi i Griszeqowi i igle, że ja przeczytałem teksty Igły i teksty Szczęsnego i wbrew pozorom jest w ocenie PW między oboma panami duża plaszcyzzna wspólna.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Oni tego nie widzą pewnie z powodu wzajemnych uprzedzeń, zasżłości itd&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;No i jak się oddzieli kilka rytualnych ozdobników Ziggiego to sedno nie różni się wcale zbyt od wielu sceptycznych opinii o PW, w tym opinii Igły.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Więc jak zawsze apelowali niektórzy, by w przypadku Nicponia oddzielać forme od treści, to może i w tym przypadku się da i warto?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 12:11:42 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627876 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Ciechanowski</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627875</link>
 <description>&lt;p&gt;Jan Ciechanowski walczył w Powstaniu od pierwszych jego dni, aż do kapitulacji. Potem wiedział, co go może czekać w &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;PRL&lt;/span&gt; i do kraju z obozu jenieckiego w Niemczech juz nie wrócił. Jako jego uczestnik zadawał sobie pytania dotyczące podejmowania decyzji o wybuchu Powstania i swoje  na ten temat materiały wydrukował najpierw w Londynie, a potem ukazały się one też w Polsce, Z tego, co wiem międzynarodowe żydowstwo nie brało udziału w Powstaniu. Tak to sobie GW zasłużyło, że jak nawet napiszą coś sensownego nikt w to nie wierzy!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 12:09:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627875 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Igło</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627873</link>
 <description>&lt;p&gt;I pomyśleć, że chłopaki i dziewczyny ginęli w sierpniu także za taką gnidę jak ta co ją Pan won ślesz&amp;#8230; &lt;br /&gt;
I pewnie nawet wiedząc, że będą takie gnidy, też by oddali życie. Po to, by ta gnida mogła ich obsywać po polsku, a nie po szwabsku czy sowiecku. &lt;br /&gt;
Tym się różni patriotyzm prawdziwy od deklaratywnego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam Pana serdecznie. I prosze sie gówna nie tykać . Smród przechodzi. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pana Adama przepraszam za slowa. Proszę pisać, potrzebujemy takich tekstów.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 12:01:10 +0000</pubDate>
 <dc:creator> griszeq</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627873 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Jeden jest ostry - inny jest tępy...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627859</link>
 <description>&lt;p&gt;Tak to bywa, gdy ktoś za bardzo chce kłuć!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja dziś CZYTAŁEM Jana Ciechanowskiego i odnalazłem wnioski podobne do tych z postu Szczęsnego. Jednak, gdy wezmę pod uwagę, że przeczytałem to w GW, że ten Ciechanowski sobie żyje gdzieś w Londynie, to mogę powziąć podejrzenia, że manipuluje mną międzynarodowe żydostwo a ja jestem durnym lemingiem. Czego bym nie chciał...&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 31 Jul 2009 09:45:48 +0000</pubDate>
 <dc:creator>chamopole</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627859 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Na chodniku w Płońsku</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627826</link>
 <description>&lt;p&gt;Drogi Panie Igła, przecież Pan to napisał i podał do publicznej wiadomości. Dotąd było to skierowane tylko do Pana. Od tej chwili tekstem tym mogą się już posługiwać wszyscy, którzy go przeczytali. Dlatego ustosunkowałem się do tego co Pan napisał. Takie są skutki pisania o tym, co ktoś powiedział w Płońsku na chodniku. Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 30 Jul 2009 20:14:41 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627826 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627822</link>
 <description>&lt;p&gt;Co za &amp;#8220;paszał won&amp;#8221; &amp;#8211; sam se &amp;#8220;paszał won&amp;#8221; !&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pogadał pan sobie z tym jegomościem i jeśli istotnie, to on decydował, to ta wypowiedź &amp;#8211; we wszystkich aspektach fałszywa i oparta na błędnych przesłankach (jaka uzbrojona młodzież &amp;#8211; w co uzbrojona &amp;#8211; w kapiszony??? Dlaczego miała pójść w samopas &amp;#8211; kto ich tak naszprycował, że dowództwa by nie posłuchali? Skąd Weber wiedział o rzekomych niemieckich planach zburzenia/wywiezienia Warszawy?)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Przychodzi pan tutaj &amp;#8211; wrzuca jakiegoś Webera, o którym nikt nie słyszał, twierdzi, że to on zawiadywał Powstaniem, następnie pisze pan o obłędnym myśleniu tego człowieka, którego powinni po wojnie do pierdla wsadzić, jeśli to istotnie on nakręcił tę awanturę!!!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I jeszcze ma pan do mnie pretensje&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To właśnie takie buce, jak pan wymyśliły i zrobiły te nieszczęsne powstanie !&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 30 Jul 2009 19:46:08 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Ziggi</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627822 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>@Panie Podróżny</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627817</link>
 <description>&lt;p&gt;Przecież napisałem, że powiedział to do mnie.&lt;br /&gt;
Do mnie &amp;#8211; Igły &amp;#8211; osobiście.&lt;br /&gt;
Nie do mikrofonu ani książki.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Stojąc w odległości kroku, na chodniku, na ulicy Kolejowej w Płońsku.&lt;br /&gt;
I już.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 30 Jul 2009 19:14:43 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627817 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Proszę nie kończyc a pisać</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627806</link>
 <description>&lt;p&gt;bo dzieki takim tekstom moge się choćby dokształcić trochę.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 30 Jul 2009 18:21:09 +0000</pubDate>
 <dc:creator>tecumseh</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627806 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Pomnikowe postacie</title>
 <link>http://tekstowisko.com/amaksymowicz/59896.html#comment-627804</link>
 <description>&lt;p&gt;Major dyplomowany Stanisław Weber to dzielny żołnierz, lecz nie napotkałem w literaturze przedmiotu na tę jego wypowiedź, która uzasadniała wybuch Powstania. Jeżeli tylko natrafię na dokumenty mówiące o jego udziale w podejmowanych decyzjach opiszę to w kolejnych moich notkach. Piszę o &amp;#8220;pomnikowych&amp;#8221; postaciach, bo mam do nich dostęp w literaturze przedmiotu. Chętnie napiszę tez o innych dowódcach, którzy brali udział w przygotowaniu decycji o wybuchu Powstania. Moim celem nie jest udzielenie odpowiedzi na pytanie czy Powstanie było potrzebne, czy nie? Jest nim natomiast przedstawienie sylwetek dowódców. Odpowiedź na pytanie kim byli, jakie mieli kwalifikacje i jak działali. Może sie to niepodobać. Jeżeli tak, to mogę na tym zakończyć.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 30 Jul 2009 18:16:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>amaksymowicz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 627804 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
