<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Pelikanowi rybkę a małpie banana i będzie git!&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Pelikanowi rybkę a małpie banana i będzie git!&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>Panie Jerzy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634648</link>
 <description>&lt;p&gt;skoro procedowanie w trybie wyborczym się sprawdza i jak dotąd jest wykonalne,&lt;br /&gt;
to dopuściłbym również &lt;i&gt;dowolną&lt;/i&gt;  osobę, gdyż to one (dowolne osoby) stanowią podstawy społeczeństwa i na nich głównie spoczywa ciężar dźwigania kosztów utrzymania tego (bez)państwa &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam  &lt;br /&gt;
______________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 21 Oct 2009 05:54:38 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634648 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634645</link>
 <description>&lt;p&gt;Oskarżenie przez dowolną osobę czy z urzędu?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 21 Oct 2009 03:19:25 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634645 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Drogi Panie Jerzy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634614</link>
 <description>&lt;p&gt;procedura identyczna jak w przypadku &lt;i&gt;trybu wyborczego&lt;/i&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdrawiam&lt;br /&gt;
____________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 20 Oct 2009 08:48:06 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634614 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634607</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie chodzi o jakieś dodatkowe sądy. Chodzi o procedurę. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do sądów, to moje zdanie nie zmieniło się od czasu pamiętnej publikacji Spirytusa i Muwensa.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Tue, 20 Oct 2009 03:14:55 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634607 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Jerzy </title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634590</link>
 <description>&lt;p&gt;nie widzę takich. I jestem daleki od powoływania trybunałów doraźnych na wzór rumuński. &lt;br /&gt;
Chociaż, w gruncie rzeczy&amp;#8230;&lt;br /&gt;
______________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 19 Oct 2009 17:12:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634590 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634583</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja nie mówię „nie”! Ja proszę o doprecyzowanie pomysłu. Po prostu kto ma osądzić, czy dany „prominent” ma udać się na banicję czy nie? Oczywiście, ci co sami się udadzą, to sprawa jest oczywista, ale co z tymi, co to „jak dziewica orleańska albo inna Emilia Plater” według siebie, a według mnie lub Pana to skończone świnie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 19 Oct 2009 12:34:24 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634583 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Sergiuszu!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634582</link>
 <description>&lt;p&gt;Ja nie mam nic przeciwko maszerowaniu, ale dobrze jest mieć przynajmniej mgliste wyobrażenie do czego się dąży. W przeciwnym razie, może się okazać, że dojdziemy do jakiejś formy bolszewizmu &amp;#8211; jak nie przymierzając unia brukselska.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 19 Oct 2009 12:28:53 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634582 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Jerzy</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634563</link>
 <description>&lt;p&gt;wszystko można dopracować, doprecyzować&lt;br /&gt;
dlaczego bez sądu Pan mnie zapytuje&lt;br /&gt;
Dlatego, że w ten sposób zachowaliby wolność z wizją powrotu za 50 lat&lt;br /&gt;
Z sądem powiada Pan &amp;#8211; nie ma takiego sądu! A za większości czynów wyroki nie byłyby niższe i po co takich jeszcze utrzymywać?&lt;br /&gt;
Pan ma program, ja rzuciłem pomysł dla tego programu, lub innych, zasłyszany na ulicy&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam &lt;br /&gt;
______________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 19 Oct 2009 05:57:22 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634563 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634562</link>
 <description>&lt;p&gt;Mnie też się podoba. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Coś jak banicja. Tylko dlaczego bez sądu? Poza tym, jakie konsekwencje ewentualnego wcześniejszego powrotu? Diabeł tkwi w szczegółach…&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 19 Oct 2009 03:21:42 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634562 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634554</link>
 <description>&lt;p&gt;no to jest mocne! I dobre :-)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 19:41:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634554 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sergiuszu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634550</link>
 <description>&lt;p&gt;W mojej wersji pozytywnej to jest tak.&lt;br /&gt;
Ogłaszamy ogólnonarodową abolicję dla&lt;br /&gt;
wszystkich umoczonych:&lt;br /&gt;
polityków,&lt;br /&gt;
urzędników administracji wszystkich szczebli,&lt;br /&gt;
funkcjonariuszy publicznych,&lt;br /&gt;
dziennikarzy,&lt;br /&gt;
działaczy, tfu, związkowych,&lt;br /&gt;
prezesów spółdzielni mieszkaniowych, ogródków działkowych, radia i telewizji i pozostałych,&lt;br /&gt;
sędziów i prokuratorów,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dajemy in 48 godzin na opuszczenie kraju i pozwalamy zabrać tylko podręczny bagaż i dajemy warunek: zakaz powrotu na 50 lat&lt;br /&gt;
______________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 19:23:36 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634550 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Referencie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634543</link>
 <description>&lt;p&gt;Sto procent racji &amp;#8211; oczywiście kluczowe jest to, żeby &lt;em&gt;nie martwić się na zapas&lt;/em&gt;, tylko zwyczajnie &lt;em&gt;ruszyć w drogę&lt;/em&gt;. To jest potężna sprawa, zrobić ten pierwszy krok, a nie tylko dumać nad globusem i jeździć palcem po mapie (historii itp).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zdaje się, że wrócę do swojego pierwotnego &lt;em&gt;zawołania&lt;/em&gt;. To fajnie, że Pan je przypomniał.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To jest oczywiście robota na wielką skalę i &lt;em&gt;na wiele fortepianów&lt;/em&gt;, ale świadomość rozległości tego wszystkiego, zwłaszcza gdy się ją posiada, trzeba wziąć sobie w nawias, bo ma ona wielką moc odbierania takiej co-dziennej motywacji do działania.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jest nawet takie powiedzenie, że (parafrazując), przełomowe dzieła i wydarzenia zawdzięczamy często ignorancji i nieświadomości, a nie fachowości/kompetencji i doświadczeniu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gdybym od początku wiedział, zdawał sobie sprawę itd, ile ciężkiej pracy mnie czeka, zanim zbuduję działający prototyp &lt;em&gt;czegokolwiek&lt;/em&gt;, w życiu bym się za to nie zabrał.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Profesjonaliści rzadko robią wielkie rzeczy, bo mają świadomość rozmiaru wyzwania.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Na szczęście, znajdują się zawsze tacy, którzy nie mają pojęcia ile to roboty, tylko po prostu zabierają się za tą robotę :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 15:52:10 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634543 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Jerzy,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634542</link>
 <description>&lt;p&gt;oczywiście nie chodzi mi tu o to, że program jest niepotrzebny, przeciwnie, jest bardzo potrzebny.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Użyłem tego jako ilustracji, by pokazać, że w myśleniu i skutecznym działaniu często powstrzymują ludzi przeszkody, które istnieją tylko w ich głowach (np. &amp;#8220;najpierw musimy uzgodnić program, zanim coś zrobimy&amp;#8221;), podczas gdy w rzeczywistości &lt;em&gt;kluczowy&lt;/em&gt; wcale nie jest żaden &lt;em&gt;program&lt;/em&gt;, tylko &lt;strong&gt;pierwszy krok&lt;/strong&gt;, a dokładniej, &lt;strong&gt;zrobienie pierwszego kroku&lt;/strong&gt; &amp;#8211; całkiem jak w tym powiedzeniu, że &lt;em&gt;nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku&lt;/em&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dobrze jest mieć mapę podróży, ale znacznie lepiej po prostu &lt;em&gt;ruszyć w drogę&lt;/em&gt;, a trasę ustalać &lt;em&gt;po drodze&lt;/em&gt;, bo w praktyce plan podróży jest potrzebny tylko po to, żeby &lt;em&gt;ruszyć się z miejsca&lt;/em&gt;, bo później i tak się okazuje, że trzeba na gorąco improwizować itd.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Podróż&lt;/em&gt; o którą mi tu chodzi, to nie jest budowa katedry, do której lepiej się nie zabierać bez rozrysowanego dokładnie projektu całości. W tym rzecz.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam Pana.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 15:36:41 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634542 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634541</link>
 <description>&lt;p&gt;To ja poproszę teraz o wersję pozytywną tego komentarza :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam serdecznie&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 15:26:01 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634541 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Sergiusz</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634523</link>
 <description>&lt;p&gt;Jeśli dobrze zrozumiałem, a mam nadzieję, że tak, więc&amp;#8230; prawda, przechodząc do rzeczy &amp;#8212; tak podobno się dzieje, tak ludzie robią, na małą skalę, ale może kiedyś przyjdzie moment, że skala otworzy się większa &amp;#8212; wówczas zrobią więcej, jak przypuszczam. Najgorsze jest jednak to, że więcej w tym nadziei niż perspektywy, ale &amp;#8212; zgodnie z zawołaniem, które onegdaj stało u Pana na blogu, że sukces to wytrzymać dłużej niż inni &amp;#8212; nie ma co się na zapas martwić. Partia PO wydawała się wieczna, a niknie w oczach, jak swego czasu kanclerz Miller, na którego przypadku Donaldu powinien się uczyć. I dobrze, że się nie uczy. &amp;#8220;Szanse&amp;#8221; przychodzą niespodziewanie ;)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Robota to jednak, z tego co się orientuję, nie na jednego człowieka, nawet nie na kupę ludzi. Trzeba do tego formacyjnego wsparcia, ruchu, myśli, &amp;#8220;zaplecza&amp;#8221;, tego co daje uporządkowanie, trwałość i &amp;#8220;odnawialność&amp;#8221; (jakby co). Pożyjemy, zobaczymy ;) &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 18 Oct 2009 08:51:42 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634523 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Sergiuszu!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634477</link>
 <description>&lt;p&gt;Zgadzam się, że wygranie wyborów ma się nijak do posiadanego programu. Pozostaje tylko pytanie po co wygrywać wybory, gdy nie ma się programu. W 1989. r. można było zrobić wszystko. Dzięki temu, że nikt nie miał programu co zrobić z wolnością, zafundowano nam zwijanie kapitalizmu przez Leszka Balcerowicza. Czy chce Pan powtórzyć takie rozwiązanie. Przecież teraz nie ma już czego zwijać.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 17 Oct 2009 18:18:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634477 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Nie, nie zrobi się piękniejsza</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634474</link>
 <description>&lt;p&gt;Sergiuszu.  Niestety&lt;br /&gt;
:)&lt;br /&gt;
_____________________________&lt;br /&gt;
I wszystko jest już oczywiste&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 17 Oct 2009 18:06:16 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634474 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Magio,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634406</link>
 <description>&lt;p&gt;no sobie samemu to ja nie mam czego odbierać, jasne. Chodziło mi o innych poza mną :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale widzisz, ja nie mam zamiaru budzić całego stada (to byłoby myślenie życzeniowe oraz opcja maksimum &amp;#8211; utopia). Jednocześnie uważam, że &lt;em&gt;całe stado&lt;/em&gt; prędzej zginie niż się obudzi &amp;#8211; choć nie wynika to z opcji minimum, ale z optimum właśnie :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 19:47:38 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634406 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sergiuszu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634398</link>
 <description>&lt;p&gt;A co Ty sobie będziesz jeszcze odbierał? Zdaje się, że określiłeś siebie samego jako realistę. To co? Zamienisz się w utopistę byle tylko &lt;em&gt;średnia&lt;/em&gt; się zgadzała? :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Całego stada nie obudzisz. Nie jesteś w stanie.&lt;br /&gt;
Stado obudzie się tylko wtedy, kie mu &lt;em&gt;żarła zabraknie.&lt;/em&gt; A to nastąpi już wkrótce.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawki.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 19:05:26 +0000</pubDate>
 <dc:creator>goofina</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634398 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Magio,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634388</link>
 <description>&lt;p&gt;Myślę, że &lt;em&gt;plan maksimum&lt;/em&gt;, czyli takie nastawienie na to, że dopiera &lt;em&gt;porządna bomba&lt;/em&gt; może coś zmienić/ruszyć/obudzić w ludziach, jest w istocie jedynie intelektualną utopią. Bo co może zmienić &lt;em&gt;koniec świata&lt;/em&gt;? Koniec świata, albo &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;OMC&lt;/span&gt; koniec świata, to jednak już inna półka. Dlatego nawet teoretycznie nie biorę go pod uwagę, bo i po co, prawda.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Plan minimum&lt;/em&gt; czyli wszelkie odmiany &lt;em&gt;nic się nie da zrobić&lt;/em&gt;, także mnie nie interesuje, bo i co w nim interesującego, prawda. Zresztą mam nadzieję nigdy nie stetryczeć, więc taka opcja też nie dla mnie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uważam natomiast, że realistyczny &lt;em&gt;plan optimum&lt;/em&gt; jest jak najbardziej do zrobienia, a nawet jest śmiesznie łatwy do zrealizowania, pod jednym, prostym warunkiem &amp;#8211; trzeba wyrzucić z pola akceptowalnych scenariuszy zarówno &lt;em&gt;plan maksimum&lt;/em&gt; jak i &lt;em&gt;plan minimum&lt;/em&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jestem przekonany, że wystarczy skutecznie odebrać sobie i w miarę możności innym, wszelkie wymówki związane z wyznawaniem opcji minimum/maksimum, by cały obraz sytuacji oraz możliwości stał się nagle bardzo czytelny i przejrzysty.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 18:24:49 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634388 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Sergiuszu</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634382</link>
 <description>&lt;p&gt;&lt;em&gt;Git&lt;/em&gt; to będzie wtedy, kiedy i pelikan i małpa będą zmuszeni do przejścia na prozdrowotną głodówkę. Zero rybek i zero bananów.&lt;br /&gt;
Dopiero wtedy nastąpi pełne &amp;#8220;odczarowanie widowni tego spektaklu&amp;#8221;.&lt;br /&gt;
Inaczej nic i nikt ich niczego nie nauczy. Niektórzy tak mają.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 17:18:05 +0000</pubDate>
 <dc:creator>goofina</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634382 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Referencie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634375</link>
 <description>&lt;p&gt;no to się nawyrabiało!&lt;br /&gt;
Bardzo fajnie, bardzo bardzo :-)&lt;br /&gt;
No, no, ale że za rzekami?&lt;br /&gt;
Ja nie mogę, super!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P.S. Pan się nie martwi &lt;em&gt;co z tego&lt;/em&gt;, to akurat najmniejsze zmartwienie, rzekłbym nawet że wirtualne. Cały myk polega na tym, żeby &lt;em&gt;zapomnieć&lt;/em&gt; o wszystkich tych &lt;em&gt;co z tego&lt;/em&gt; i zrobić to co trzeba zrobić. Resztę zmartwień polecam zostawić historii &amp;#8211; jak to mówią: &lt;em&gt;and the rest is history&lt;/em&gt; :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrowienia dla Pana i ukłony dla Pani Referentowej!&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 15:39:27 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634375 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Jerzy,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634374</link>
 <description>&lt;p&gt;program pozytywny jest ważny, jasne, ale to jednak idealizm. W praktyce, niech Pan sam zobaczy, można wygrać wybory nie mając nawet programu ani ideowej tożsamości. Chodzi mi o to, w dużym skrócie, że na początek nie trzeba popełniać typowych błędów każdego perfekcjonisty, i nie zabierać się za kupowanie nowych gratów do chaty, tylko najpierw wziąć jakiś podręczny spychacz i zrobić miejsce dla tego co nowe. Krótko: nie certolić się!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 15:31:49 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634374 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Sergiusz</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634368</link>
 <description>&lt;p&gt;Ładnie. Sprowokował mnie Pan do &lt;a href=&quot;http://tekstowisko.com/referent/60421.html&quot;&gt;odpowiedzi&lt;/a&gt;. Smaku dodaje okoliczność, że jestem za rzekami. Pozdrawiam, referent&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;PS. A co do zasady &amp;#8212; zgadzam się, rzecz jasna, tylko co z tego, panie dzieju, co z tego&amp;#8230; ;)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 09:35:37 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634368 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Sergiuszu!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/sergiusz/60420.html#comment-634363</link>
 <description>&lt;p&gt;U mnie ma Pan program pozytywny, czyli co trzeba zrobić po przejęciu władzy. Nie uzupełniłem przemyśleń o wnioski z ostatnich afer, ale to też da się zrobić.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Fri, 16 Oct 2009 07:29:18 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 634363 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
