<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xml:base="http://tekstowisko.com" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
 <title>TXT - Komentarze do notki &quot;Wyprzedzanie&quot;</title>
 <link>http://tekstowisko.com/</link>
 <description>Komentarze do notki &quot;Wyprzedzanie&quot;</description>
 <language>pl</language>
<item>
 <title>Podjadłam decyzję</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-653360</link>
 <description>&lt;p&gt;Jeśli ostatecznie będzie taka możliwość, to zagłosuję w wyborach prezydenckich na Radka Sikorskiego.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Młodzi ludzie o przerośniętym ego powinni się popierać.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;:)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href=&quot;http://www.pinomc.blox.pl&quot; title=&quot;www.pinomc.blox.pl&quot;&gt; &lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sat, 06 Mar 2010 15:05:26 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Pino</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 653360 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Kisiel</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651985</link>
 <description>&lt;p&gt;Umówmy się, że bez służb nikt długo nie jest w stanie funkcjonować, to są zbyt poważne sprawy i zbyt duże interesy. A co do osłony medialnej &amp;#8212; zgoda. Czegoś takiego nie miał PiS i m.in. dlatego poległ. Dziś PO jest bez-alternatywne dla tych środowisk; taki Solorz przecież pamięta jak mu grzebali w historii powstania medialnego imperium ;)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 22 Feb 2010 05:00:59 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651985 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Tusk, biznes, służby</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651982</link>
 <description>&lt;p&gt;1. Referencie &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8220;być może Tusk okaże się najcwańszy z nich wszystkich; na pytanie czemu to służy, odpowiem, że nie wiem, ale niewątpliwie utrzymuje władzę bardzo sprytnie.&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bez osłony medialnej i służb ta marionetka dawno by nie istniała. Nie zawdzięcza on sobie tego, że nadal trwa. Trwa, bo &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;ONI&lt;/span&gt; tak chcą.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2 Rację ma Marek z tym szyldem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Sergiusz&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wściekłość ludzi nie będzie ani paliwem ani materiałem wybuchowym przemian. Nie od ludzi ewentualne przemiany zależeć będą. Niestety. Wściekłość nie jest dobrym spoiwem zbiorowości, nie buduje wspólnoty, tylko masę. Z tego miazga jedynie będzie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pozdr.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Mon, 22 Feb 2010 03:23:12 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Imionarzeczy</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651982 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Sergiuszu!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651886</link>
 <description>&lt;p&gt;Z tym co Pan pisze jako diagnoza, to zgadzam się w 100%. Tylko co dalej?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 19:44:22 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651886 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Marku,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651864</link>
 <description>&lt;p&gt;To już tzw. wyższa półka &lt;em&gt;biznesu&lt;/em&gt;. Chyba najbardziej widowiskowo to przeplatanie się dużego &lt;em&gt;biznesu&lt;/em&gt;, służb i polityki dało się oglądać na przykładzie Bartimpexu i samego Aleksandra Gudzowatego. Nasze opiekuńcze państwo tak gorliwie &lt;em&gt;dbało&lt;/em&gt; swego czasu o jego bezpieczeństwo, że na szefa ochrony wstawiło mu agenta w czynnej służbie &amp;#8211; miód malina, prawda. Nawet wyborem opiekunki dla matki i pomocy kuchennych do Mariewa zajmowała się agencja rekrutacyjna prowadzona przez gościa wyglądającego na pierwszy rzut oka na &lt;em&gt;ludzia służb&lt;/em&gt;, żywcem przeniesionego z PRLu.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 18:00:41 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651864 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>moim zdaniem </title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651857</link>
 <description>&lt;p&gt;Sobiesiak i kilku innych (Kulczyk, Starak, Krauze) to nie biznesmeni tylko &lt;i&gt;figury&lt;/i&gt; postawione przez służby na szachownicy na której ktoś umieścił napis &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;BIZNES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zrobiłem &lt;i&gt;eksperyment&lt;/i&gt;. &lt;br /&gt;
Na drzwiach do wucetu umieściłem napis &lt;i&gt;Sekretariat&lt;/i&gt; &lt;br /&gt;
zajrzałem, &lt;br /&gt;
a tam ani śladu sekretarki, &lt;br /&gt;
spłuczka działa jak przed tym&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 16:33:13 +0000</pubDate>
 <dc:creator>marekpl</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651857 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Referencie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651856</link>
 <description>&lt;p&gt;Jeśli za &lt;em&gt;najbliższy czas&lt;/em&gt; przyjąć &lt;em&gt;za naszego życia&lt;/em&gt; &amp;#8211; ale nadal sporo przed emeryturą &amp;#8211; to jest to jak najbardziej realne. Ale nie drogą &lt;em&gt;wściekłej rewolucji&lt;/em&gt;, o nie, to by było wynajdowanie koła na nowo.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wściekłość rozumiana jako energia o wysokim potencjale jest niezbędna, ale jako paliwo, a nie materiał wybuchowy.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dlatego, paradoksalnie jakoś, to dobrze, że w polityce i w tak wielu urzędach mamy te koszmarne i bezczelne miernoty. Dzięki nim wściek tak łatwo ludziom nie przechodzi tuż po zjedzeniu sytego obiadu &amp;#8211; przynajmniej nie w Warszawce.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A samorządowcy? Jak się Panu podoba taki Sopot? To tylko piąta liga w tej samej dyscyplinie, bez złudzeń, śmiech na sali. Na szczaw z nimi.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 16:27:47 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651856 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Sergiusz</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651855</link>
 <description>&lt;p&gt;Nie mam nic przeciwko temu, ale jakoś mi się nie widzi, żeby to było w najbliższym czasie realne. Potrzeba byłoby złości, która wykracza poza skalę lokalną i coś za sobą niesie, bo jeśli będzie to sama złość, to ja sam w szeregach warszawki będę się przed nią bronił ;) Ten cały ruch samorządowy, o którym w notce wspomniał Igła, a który miał w zamyśle być kuźnią kadr politycznych, pokazuje, że zdegenerować się może wszystko. Tworząc ustawy, Kulesza i Regulski pomyśleli sobie, że takie oddolne parcie coraz bardziej doświadczonych i świadomych samorządowców będzie bezcenne dla jakości życia publicznego. I  ze z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Tymczasem samorządowcy wchodzą do polityki już jako cyniczni załatwiacze. Coś tu jest nie tak&amp;#8230;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;A co do naszej &lt;em&gt;pierestrojki&lt;/em&gt;, to fakt! Bujda na resorach ;)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 16:11:11 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651855 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Panie Referencie,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651854</link>
 <description>&lt;p&gt;Warszawka jest od początku polskiej &lt;em&gt;pierestrojki&lt;/em&gt; 20 lat temu &amp;#8211; bo przecież to tylko przestawienie mebli i manekinów było &amp;#8211; wprost legendarnie oderwana od rzeczywistości, co, jak pamiętam, Igła niedościgle zawsze wyśmiewał.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale ja w tym widzę właśnie szansę, a nie problem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Warszawka (także ta wrocławska czy sopocka) po prostu nie zauważy, że wściekli a sprytni obywatele z siodła ją praktycznie wysadzili &amp;#8211; często jej własną bronią. Wspomni Pan moje słowa :-)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 16:02:41 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651854 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Być może</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651853</link>
 <description>&lt;p&gt;jest coś, czego nie dostrzegamy, a co jest istotne. Być może na pewno jest ;) W każdym razie nadzieje pokładane w pokoleniach Solidarności i kolejne rządy, które obsadzali, to już przeszłość. Zgadzam się, że zmarnowali tylko czas, pokazali jak są niekompetentni i niezdolni do nauki. Paradoksalnie, być może Tusk okaże się najcwańszy z nich wszystkich; na pytanie czemu to służy, odpowiem, że nie wiem, ale niewątpliwie utrzymuje władzę bardzo sprytnie. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Zgadzam się też, że problemy którymi jesteśmy co jakiś czas raczeni (ostatnio ustawa o parytetach) mają się tak samo do potrzeb społecznych, jak pięść do nosa. Perspektywa Warszawki to takie żabie oko; tylko inercja i brak wściekłości ludzi spoza powoduje, że nic się nie &amp;#8220;przekręca&amp;#8221;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:50:02 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651853 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igło,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651852</link>
 <description>&lt;p&gt;Napić się wypada tak czy owak, natomiast, jak życie uczy, od tego można zacząć, niekoniecznie na tym skończyć.&lt;br /&gt;
Czego i panu życzę ;)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:42:54 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651852 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>No i znowu,..</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651851</link>
 <description>&lt;p&gt;&lt;i&gt;doszlim&lt;/i&gt; do momentu, że tylko napić się wypada.&lt;br /&gt;
&lt;i&gt;Skrobiąc się po głowie&lt;/i&gt;.&lt;br /&gt;
Czego i panu życzę.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:37:57 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651851 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Igło,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651849</link>
 <description>&lt;p&gt;Słabym punktem w tym jak kombinujesz, jest fakt, że ci nasi biznesmeni co im tak dobrze te biznesy prosperują, to oni nie są lepsi ani w wymiarze biznesowym ani w wymiarze politycznym, od kumpli polityków. Oni po prostu mają kumpli polityków i w tym ich wzajemna siła.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dlatego gdyby wypieprzyć na bocznicę wszelkich politycznych nieudaczników co za polityków robią, a politykę dać robić tym biznesmenom, co oni tacy &lt;em&gt;zdolni&lt;/em&gt; są dzięki temu, że mają kumpli polityków, to&amp;#8230; kumasz?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tędy, panie, prosto jak w pysk strzelił, ale do republiki bananowej &amp;#8211; tym razem oficjalnie.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wbrew pozorom to całkiem dobrze, że miernoty garną się do polityki. No gorzej jak majstrują przy prawie, po swojemu, ale coś za coś.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Już może lepiej, że szemrane Ryśki muszą kombinować zamiast wprost politykę robić. To jednak niewdzięczna robota i trzeba być albo mężem stanu, albo miernotą, albo kurwą polityczną (pardą), a to w biznesie nie wypada &amp;#8211; mimo wszystko.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:33:46 +0000</pubDate>
 <dc:creator>sergiusz</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651849 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>A to zgoda..</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651848</link>
 <description>&lt;p&gt;co do dyscyplin.&lt;br /&gt;
Bo przecież też mam wątpliwość, czy nasi biznesmeni rozumieją, że za nimi powinno stać &lt;i&gt;dobre &amp;amp; silne&lt;/i&gt; państwo a nie przypudrowane, pędzące króliki.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:26:22 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651848 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651847</link>
 <description>&lt;p&gt;Państwo dla biznesmenów, to oczywiste; między innymi dla biznesmenów. Ale czy nasi biznesmeni są zdolniejsi, to nie potrafię stwierdzić. W szczególności nie wiem, czy startują (politycy i biznesmeni) w tych samych dyscyplinach. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:22:08 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651847 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Tak naprawdę, to..</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651846</link>
 <description>&lt;p&gt;moje pytanie brzmi:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kto dla kogo &lt;i&gt;urządza&lt;/i&gt; państwo?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Biznesmeni dla polityków, czy &lt;i&gt;na abarot&lt;/i&gt;?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;W naszej, konkretnej sytuacji, sądzę że państwo powinni urządzać biznesmeni.&lt;br /&gt;
Bo zdolniejsi są.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:19:44 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651846 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651845</link>
 <description>&lt;p&gt;Tego wszystkiego nie wiem. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Wydaje mi się za to, że biznesmen, to człowiek zarabiający pieniądze. Zajmowanie się tzw. sprawami publicznymi to inna para kaloszy. Jeśli więc nawet już, to trzeba żeby byli to biznesmeni, którzy chcą zajmować się sprawami publicznymi nie tylko po to, żeby zarabiać pieniądze. Sobiesiak, moim zdaniem, na podstawie wiedzy jaką mam &amp;#8212; prawda, że głównie z gazet i oglądu &amp;#8212; taką osobą raczej nie jest. Ale może się mylę, nie wykluczam.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 15:16:50 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651845 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Szanowny Referacie ;)</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651843</link>
 <description>&lt;p&gt;Co do biznesmenów jestem naiwny jak dziecko.&lt;br /&gt;
Fakt.&lt;br /&gt;
Pewnie dlatego nim nie jestem?&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 14:55:32 +0000</pubDate>
 <dc:creator>igla</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651843 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>--&gt;Igła</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651819</link>
 <description>&lt;p&gt;Ciekawe. Moim zdaniem Tusk jest wielkim cwaniakiem i jeśli nie wpadnie na czymś przypadkiem będzie rządził jeszcze przez kilka lat z okładem. Nie popełnia błędów poprzedników (Krzaklewski, Miller), partię trzyma za gardło w stopniu nieporównywalnie większym niż Jarkacz, i rozdaje dziś wszystkie karty. Zorganizował wybory kandydata, bo jest, prawda, demokratą, policzy przy okazji głosy i układ frakcji, a potem powie: sami wybraliście kandydata, nie jest tak, że odpowiedzialny jestem tylko ja. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Co do biznesmenów, a zwłaszcza Sobiesiaka, to chyba jednak nie do końca mówisz poważnie. Przed komisją śledczą stanął całkowicie bezkarny, zakumplowany z ministrami, prokuratorami i urzędnikami lokalny watażka. Ma w dupie wszystko poza robieniem kasy i omijaniem przepisów z pomocą kolegów (tajemnica sukcesu biznesowego). W ciągu dnia może się zapakować i robić dalej interesy w Singapurze, jeśli tylko obliczy, że mu się to opłaca. Słowem, biznesowy odpowiednik naszego Radka Sikorskiego. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&amp;#8212;&lt;br /&gt;
&lt;a href=&quot;http://referent-bulzacki.blogspot.com/&quot;&gt;r e f e r a t&lt;/a&gt; | Pátio 35&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Sun, 21 Feb 2010 07:08:11 +0000</pubDate>
 <dc:creator>referent</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651819 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>&quot;...powiedział to co wypisują codziennie tysiące blogerów&quot;...</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651707</link>
 <description>&lt;p&gt;Tysiące blogerów nie zostały skazane za korupcje. Od tysięcy blogerów nie śmierdzi szemranymi interesami. Słowa tej persony są gówno warte.&lt;br /&gt;
Dziękuję za uwagę.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Thu, 18 Feb 2010 12:22:53 +0000</pubDate>
 <dc:creator>shinobi</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651707 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Drogi Igło!</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651648</link>
 <description>&lt;p&gt;Rozumiem, że jest w Pana przypadku nadzieja. To jest na prawdę optymistyczne. :) Jak redakcja umożliwi organizację bloga naukowego, to będzie Pan miał oazję różne rzeczy poczytać.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Pozdrawiam&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 17 Feb 2010 16:54:56 +0000</pubDate>
 <dc:creator>jjmaciejowski</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651648 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Pażywiom, uwidim,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651594</link>
 <description>&lt;p&gt;jesienią będziemy mądrzejsi.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;img src=&quot;http://img38.imageshack.us/img38/4767/banerekul.jpg&quot; /&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 17 Feb 2010 09:17:51 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Pino</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651594 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Pino</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651591</link>
 <description>&lt;p&gt;1. Schetyna się nie liczy? :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;To tak jakbyś pisała, że Wiedeń nie istnieje i willii Baraniny nie było.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. &amp;#8220;PO wydaje mi się obecnie partią stabilną, buldogi nie będą się żarły pod dywanem, bo to się im nie opłaca.&amp;#8221;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I znów kulą w płot. Znam, wydaje mi się, nieźle sytuację w PO, PiS i w &lt;span class=&quot;caps&quot;&gt;SLD&lt;/span&gt; i w każdej z tych partii trwa napiedalanka. Nie dalej jak wczoraj rozmawiałem z asystentem jednego z peowskich ministrów i w związku ze zbliżającymi się w PO zjazdami wyborczymi mówił mi, kogo zamierzają wyrżnąć. :)&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 17 Feb 2010 09:13:50 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Imionarzeczy</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651591 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Ad 2, spoko,</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651586</link>
 <description>&lt;p&gt;nigdzie nie twierdziłam, że znam się na polityce.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ad 1, o matko, jakie to zawikłane. ;) Brzmi logicznie na swój sposób, ale wiele karkołomnych hipotez tak brzmi. Słaby punkt rozumowania widzę w niechęci Schetyny do czegokolwiek. Czy to moje błędne wrażenie jest, że on się jak gdyby przestał już liczyć?&lt;br /&gt;
Wszystko to jest takie makiawelicznie taktyczne, że bardziej by mi pasowało do JarKacza, niż do Tuska. PO wydaje mi się obecnie partią stabilną, buldogi nie będą się żarły pod dywanem, bo to się im nie opłaca.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ale to tylko takie dywagacje lajkonika.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;img src=&quot;http://img38.imageshack.us/img38/4767/banerekul.jpg&quot; /&gt;&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 17 Feb 2010 09:05:20 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Pino</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651586 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
<item>
 <title>Pino</title>
 <link>http://tekstowisko.com/igla/61228.html#comment-651582</link>
 <description>&lt;p&gt;W sprawie punktu 2, z szacunkiem dla Ciebie, ale nie wiesz, o czym piszesz.&lt;/p&gt;
</description>
 <pubDate>Wed, 17 Feb 2010 08:51:31 +0000</pubDate>
 <dc:creator>Imionarzeczy</dc:creator>
 <guid isPermaLink="false">comment 651582 at http://tekstowisko.com</guid>
</item>
</channel>
</rss>
